so, i took some time away from RJ...

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 16, 2010 11:48 PM GMT
    is the mood here any better yet?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 12:09 AM GMT
    dancerjack saidis the mood here any better yet?


    I think so, everyone seems to be fine, except for a few bitter trolls, lol!

    What was the mood here before?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 12:10 AM GMT
    it was starting to feel like it did right before that anal blowout that happened between the chat whores and the forum trolls.
  • KepaArg

    Posts: 1721

    Aug 17, 2010 12:11 AM GMT
    welcome back! still got some trolls and crazies icon_razz.gif

    btw You look very handsome in your profile pic
  • rnch

    Posts: 11524

    Aug 17, 2010 12:11 AM GMT
    missed ya!
  • stevendust

    Posts: 398

    Aug 17, 2010 12:13 AM GMT
    Bitch, I ain't no ho! icon_smile.gif

    I can never tell when things are getting bad, but then again I've never seen it go bad perioud. icon_lol.gif
  • DCEric

    Posts: 3713

    Aug 17, 2010 12:43 AM GMT
    GigoloAssassin said
    dancerjack saidis the mood here any better yet?


    I think so, everyone seems to be fine, except for a few bitter queens, lol!

    What was the mood here before?


    Fixed that for you.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 12:45 AM GMT
    "is the mood here any better yet?"

    It is now, sweetcheeks.
  • silverfox

    Posts: 3178

    Aug 17, 2010 12:56 AM GMT
    dancerjack saidis the mood here any better yet?



    Well things are starting to look up that is for sure. You are back. You have a new hot profile picture. Yup. Doing just fine now. icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 1:04 AM GMT
    Damn, baby.. I LOVE the new pic!! The guy in the tree is my all time fav...but this one is gonna run a close second!!! And 'nuff with the leaving crap!! You know we love you.. just don't take it too seriously!!! Big hugs!!
  • calibro

    Posts: 8888

    Aug 17, 2010 1:11 AM GMT
    southbeach1500 saidWell, while you were away, you may have missed Wilton revealing his true bigotry for all to see:

    Wilton saidMuslims have no business being within 100 miles of the WTC. In fact, as avowed enemies of everything the US stands for, the vast majority proponents of our destruction as a Democratic nation, I don't think they should be in this country at all.




    reveling in someone else's hate is just as disturbing. now go hijack some other thread.

    to the OP, welcome back stud.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 1:14 AM GMT
    No one miraculously saw their dick size increase, so likely all remains unchanged in essence, if dressed in finer tassels.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 1:35 AM GMT
    Welcome back SeXXXy Awesome! icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 1:40 AM GMT

    Who gets the 1st dance? welcome back. I like the new pic!
  • MuscleComeBac...

    Posts: 2376

    Aug 17, 2010 1:51 AM GMT
    Ah...and suddenly there's Jack, so quickly.
    Welcome home, child. "taint nothing any different save for the fact that sorrow seems to have passed us over now that you're back.
    xo
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 2:04 AM GMT
    lmfao a bird just shit on my car
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 2:13 AM GMT
    BELLO saidlmfao a bird just shit on my car

    You are a funny man BELLO.
  • commoncoll

    Posts: 1222

    Aug 17, 2010 2:38 AM GMT
    BELLO saidlmfao a bird just shit on my car

    BELLO has nothing to say?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 2:44 AM GMT
    dancerjack saidis the mood here any better yet?

    It would have to be, with you back. And super pic. I guess I didn't realize you had been so quiet, lots of guys I don't see for periods of time because they don't post in threads where I do. But I wondered when you posted in that other thread today about Prop 8 that you had been silent recently. Anyway, welcome back.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 2:45 AM GMT
    Wow, Jack! Nice pic!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 2:55 AM GMT
    calibro said
    southbeach1500 saidWell, while you were away, you may have missed Wilton revealing his true bigotry for all to see:

    Wilton said[snip]




    reveling in someone else's hate is just as disturbing. now go hijack some other thread.

    to the OP, welcome back stud.


    Totally right, calibro. The appropriate place to critique Wilton's statement is on the same thread, where many people have already done so in a robust manner. Southbeach's cross posting of this quote across multiple unrelated threads is forbidden under number (3) of the forum rules.

    Drop it, southbeach.
  • HndsmKansan

    Posts: 16311

    Aug 17, 2010 3:09 AM GMT
    Probably about the same Jack, honestly.

    Plenty of positives, a few negatives and a few irritations. No biggie.

    But welcome back... always good to see you and missed when you are absent.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 3:11 AM GMT
    Welcome back.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 17, 2010 3:16 AM GMT
    carmineastoria said
    BELLO saidlmfao a bird just shit on my car

    You are a funny man BELLO.



    im trying this new thing where everytime i dont say something its because i said something really bad lmfao...
  • EricLA

    Posts: 3461

    Aug 17, 2010 3:24 AM GMT
    Jack, we'll enjoy you for as long as you're back, though I hope it's not short lived.