storytime number 2

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 06, 2008 3:55 AM GMT
    before i start i need to give you some background info:

    i'm a junior at a univ. here in texas. im part of a business frat for which i currently serve as president.

    this story involves a guy i've known since middle school. we went to school together, had some mutual friends but never really talked to each other. i had noticed him and thought: damn, that fool is cute. but in middle school i was in the closet and never dared to make a move on anyone.

    summer after my 8th grade year, i went on this school trip to NY and DC with a small group of classmates. the kid that i liked happened to be in that group. we didn't room together, unfortunately, but at least i got to see him every day right? i still didn't really talk to him honestly because he was part of the "popular" crowd and i wasn't. i had some self-esteem issues, so i was always paranoid that people talked about me or didn't like me, but i digress. the point is i never really got to get close to him.

    after the trip i never saw him again since we ended up going to different high schools. icon_sad.gif

    i graduated a year ahead in 2005, so i start college a year before those who should have been in with me in 2006.

    fast forward now > > > > > >

    it's 2006, and i've been a member of my frat for a year. we were having an information session one night where we invite people to go and learn more abt the frat and hopefuly invite them to pledge.

    this really hot guy walks in the room a little late and he catches my eye. the meeting starts but i cant stop looking at the dude! he is sooooo cute. i also couldnt help getting a weird sense of familiarity from him.

    when i got back home, i happened to walk by the group picture we took in front of the capitol building in DC and spotted the kid i had a crush on. Then it hit me, the guy who went to the informational was the same guy i had drooled over practically my whole 3 years in middle school! haha.

    by now the boy is super muscular and defined, and is developed into a strikingly handsome man. in the meantime i'm wallowing in dispair because he's straight w/ a girlfriend of two years who he is practically already engaged to. icon_sad.gif looking at him makes me happy in that i marvel at the beautiful things god creates, but we all know he doesnt make us perfect (he's straight, grrr)

    OH and for the purposes of this story, we'll call him Greg

    fast forward again > > > >

    its 2008, and i've won the presidential election for 2008-2009. yay! but with great power comes great responsibility. Greg is on my executive committee serving as my VP of professional development.

    well, drama is inevitable and i've been having issues with some personality clashes with some of my other officers. It got really bad one night when we had a social at a buffalo wings place and one of the people i was having issues with decides to out me to the whole fraternity (most people already knew, but she didnt know that and she thought she was getting back at me by doing this, hahaha) anyway, at the end of the night, greg, two other brothers and myself decide to go back to greg's place to party since our party had been rained on at buffalo's.

    we're drinkiiing, having a good tiiime...

    once i got a little buzz going, i joined him outside for a cigg (neither of us smoke, but whatev, i was too drunk to notice) and i mention to him that i wanted to ask him something. well just as im about to ask, his neighbors go outside and start yelling up at us on the balcony. ughh. i wait patiently, and when i see that there's no end to their side conversation, i go back inside.

    the partying goes on... and several times i try to get him alone so i can ask him the question, with no luck.

    FINALLY, at the end of the night...we are all getting ready to crash out, and he shows me where im gonna sleep. (the living room couch). i slomp down on the sofa while he grabs a blanket and covers me with it (aawwww!). then i was like, this is the perfect time since everyone was already in bed.

    i grab his arm and pull him in and ask: "greg, are u bi?"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 06, 2008 4:03 AM GMT
    oh my godd what a jerk!!

    thats worse than what I do to real jock people!!


    when is your next addition!

    thats so hot man lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 06, 2008 4:08 AM GMT
    lol. i thought the post had gotten too long, so i thought that was the perfect stopping point. maybe ill continue it tomorrow or something. i actually see him tomorrow, our meetings are every thursday

    TO BE CONTINUTED! DUN DUN DUUUUUN.>>
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 06, 2008 11:26 AM GMT
    Oh good!

    The Tyler & Cameron channel on Tuesdays and the Greg channel on Thursdays.

    Horrible on the cliffhanger though. I'll wager he says 'Yes' and then you have wild sex and the story ends and then what will I do with all the popcorn I bought?! icon_rolleyes.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 06, 2008 12:55 PM GMT
    Wow! I thought I was bold. I could take lessons from you. Looking forward to the next part of the story.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 06, 2008 5:21 PM GMT
    haha, i never use to be so forward, but i realized we only live once, so whatev!

    plus, it took me...*counts*...like 9 years to finally start talking to him, haha
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 08, 2008 5:00 AM GMT
    "Yes" he said "and i've felt myself growing further and further apart from my girlfriend"

    "i got a little feeling about it" i said "but ive never had the guts to ask until now cuz im kinda drunk, haha. um, can i have a kiss?"

    hehe... he actually did kiss me.... TWICE :-D
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 08, 2008 6:48 AM GMT
    txguy1605 said"Yes" he said "and i've felt myself growing further and further apart from my girlfriend"

    "i got a little feeling about it" i said "but ive never had the guts to ask until now cuz im kinda drunk, haha. um, can i have a kiss?"

    hehe... he actually did kiss me.... TWICE :-D





    DUUUUUUDE UR ONE BRAVE BRAVE MAN

    im so proud of you!!!


    what now?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 08, 2008 8:58 AM GMT
    well, now i gotta try to get the guy!

    ...*starts to plot the gf's murder*

    can anyone think of a better way? he's so far in the closet he's in Narnia icon_rolleyes.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 10, 2008 2:43 PM GMT
    txguy1605 saidwell, now i gotta try to get the guy!

    ...*starts to plot the gf's murder*

    can anyone think of a better way? he's so far in the closet he's in Narnia icon_rolleyes.gif


    I would just let things between him and the GF play out. If he is feeling that they are growing apart, then they won't be together long. Then swoop down and claim your piece of meat. lol.

    Maybe start as friends, then friends w/benefits?

    you def. don't want t move to fast with a guy who just got ut of a relationship with a girl.

    Good Luck!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 13, 2008 10:33 PM GMT
    txguy1605: I think guys that say "whatev" are totally hot, in that "2004" kind of way!!icon_wink.gif

    My new phrase this year is "Well good, bitch!"

    Spread it like wildfire!...SPREAD IT!icon_twisted.gif