by FAR the most embarrassed ive ever been...

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 16, 2008 8:08 PM GMT
    So I was at the gym today. And MAN it was agreat day. I mean my arms are so pumped they dont look like mine lol. Badass.

    So im in the middle of my tricep pushdowns and I have my headphones on bumpin to some crime mob. Well This really hot dude walks by, and i SWEAR I WHISPERED IT, but appearntly not, cuz he heard me say "god hes hot"....but i couldnt tell how loud i was saying it because of the music...well he turned around and said "what", and i pulled my headphones off and i said "uh....nothing" and he just smiled and said "god i love your kind!"


    hahaha but o my gosh i have never been so imbarrased in my LIFE.

    and i mean itsnot like he was mean to me....cuz he wasnt being sarcastic when he said he loved our kind....but i was just shakin my head the whole way home like damn tyler, just damn lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 16, 2008 8:11 PM GMT
    hahahaa....i would have asked him if he wanted to see ur kind... icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 17, 2008 12:11 AM GMT
    well I guess you were just cute enough to get away with it. Headphones have that bad side-effect though I guess. I am more offended by someone who sings really bad wearing these headphones. They get to hear the good stuff in the i-pod or what ever and everyone else in the outside world gets to hear the sound of a dying wildebeest. These gadgets need to come with a feedback mechanism that lets people hear what they really sound like!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 17, 2008 12:13 AM GMT
    That's too cute. You still stayed to finish the workout, right?

    x
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 17, 2008 2:45 AM GMT
    ActiveAndFit saidThey get to hear the good stuff in the i-pod or what ever and everyone else in the outside world gets to hear the sound of a dying wildebeest


    What DOES a wildebeest in its death throes sound like?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 17, 2008 2:59 AM GMT
    jprichva saidWhat DOES a wildebeest in its death throes sound like?
    Kind of like a cow getting electrocuted. You might be able to hear one on a nature show with one getting eaten my a crocodile or a lion or something.
  • GQjock

    Posts: 11649

    Mar 17, 2008 10:37 AM GMT
    Don't be "imbarrassed" that was kinda cute

    a bit of a sitcom moment there
  • canuckdave

    Posts: 85

    Mar 17, 2008 5:15 PM GMT
    How does anyone ever meet anyone else or have a conversation with those omnipresent, anti-social headphones on. I know , I know they "motivate" with the work-out I guess, but they have an allienating effect as well. I assume someone doesn't want to be bothered wearing headphones, so there's not going to be any interaction. next time you see him, take the godammned headphones off and have a brief conversation. Self-confidance, not embarrasement is very attractive.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 17, 2008 5:22 PM GMT
    GQjock saidDon't be "imbarrassed" that was kinda cute

    a bit of a sitcom moment there


    I love someone else picking up on those grammatical inconsistencies icon_smile.gif

    My embarrassment this weekend was when I introduced a man and his daughter to my mother-in-law only to be told it was his wife, not his daughter. Guess that's better than introducing her as his mother!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 18, 2008 7:59 PM GMT
    GO Gold's Gym Taylorsville!!! icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 18, 2008 8:12 PM GMT
    what if he WASNT being sarcastic? haha. either way, that's friggin hilarious
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 25, 2008 10:53 AM GMT
    LOL, at least he wasn't homophobic. ROFL It could've gotten ugly. icon_wink.gif