Did you get a New Years kiss?

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 6:47 PM GMT
    Hope everyone had an awesome and safe New Years!

    So let's hear it, did you guys get that midnight kiss? icon_biggrin.gif

    You would think that since I went to a masquerade party there would be some sort of midnight kiss from someone, anyone haha maybe next year right?
  • rnch

    Posts: 11524

    Jan 01, 2011 6:51 PM GMT
    yes! from my favorite gayborhood bartender, whom i have "bumped uglies" with in the past; and many from my bf, before, during and after "bumping uglies" together during the early am hours. icon_cool.gif

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 6:53 PM GMT
    Yes, I went to bed rolled over, smiled and slowly, sexually and romantically kissed...........................myself goodnite............icon_cry.gif Keithicon_cool.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 8:18 PM GMT
    No I didn't..

    But I did get a massive group hug from some friends and a couple guys from RJ at the bar!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 8:19 PM GMT
    Nope. But there wasn't any other gay men at the party I was at... ah well.
  • DukeAtreides

    Posts: 64

    Jan 01, 2011 8:21 PM GMT
    I did not.

    But I'm now accepting applications for belated New Years kisses. icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 8:23 PM GMT
    I kissed my hand icon_smile.gif LOL

    no didnt but i partied with a lot of couples
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 8:24 PM GMT
    Yeah from Yo Mamma.

    See how I was all american there?

    I am soooooo culturally aware.
  • mizu5

    Posts: 2599

    Jan 01, 2011 8:26 PM GMT
    Yes. The rim of the champagne bottle kissed me passionately and filled me with love and sparkles. And alcohol.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 8:28 PM GMT
    mizu5 saidYes. The rim of the champagne bottle kissed me passionately and filled me with love and sparkles. And alcohol.


    Exactly. Had the same kiss last night.
  • vacyclist

    Posts: 162

    Jan 01, 2011 8:28 PM GMT
    Yes!
  • rnch

    Posts: 11524

    Jan 01, 2011 8:39 PM GMT
    DukeAtreides saidI did not.

    But I'm now accepting applications for belated New Years kisses. icon_wink.gif


    Where do I apply?


    icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 8:39 PM GMT
    Nope, nada
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 8:53 PM GMT
    mizu5 saidYes. The rim of the champagne bottle kissed me passionately and filled me with love and sparkles. And alcohol.


    drinking from the bottle J? puleese, use crystal flutes....................Keithicon_cool.gif
  • ross2477

    Posts: 31

    Jan 01, 2011 9:26 PM GMT
    No icon_rolleyes.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:30 PM GMT
    I did. My friend and I gave one another a kiss on the cheek.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:32 PM GMT


    I didn't kiss a boy last night to ring in the new year. icon_cry.gif


    Though, Stephanie Kissed me at Midnight....I kissed a girl and I liked it... lol icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:34 PM GMT
    I got many kisses. Kissed my boyfriend first and then kissed everyone else in the room.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:34 PM GMT
    Yes...from a girl...that isn't even that cute...

    Ugh total fail in 2011
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:47 PM GMT
    I don't kiss and tell.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:51 PM GMT
    Yup, from a guy with a beard. It was hot.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:53 PM GMT
    Hell NAH!

    I started new years in the worst way ever! 30 minutes after new years I got pulled over by the cops with my friends drunk in my car and im stoned! Good thing he let us go since i sober up quickly and i was near my house! Never again! Worst new years experience ever, and that was the first time i went out on new years instead of watching dicks clark new year special!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:57 PM GMT
    Nope ... No kiss. Lame icon_evil.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 9:58 PM GMT
    sadly i didnt icon_sad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 01, 2011 10:03 PM GMT
    vetteset said
    mizu5 saidYes. The rim of the champagne bottle kissed me passionately and filled me with love and sparkles. And alcohol.


    drinking from the bottle J? puleese, use crystal flutes....................Keithicon_cool.gif


    Barbarous Kids. Thanks Keith for purveying culture to those neglectful or forgetful!