Awkward Situation Lol

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 03, 2011 7:10 PM GMT
    Well i had a Really Strange Situation today ... Was like WTF? xD
    ... While i am going to school today , suddenly i found a car slowing down coming to me ...then it stopped , a guy around 30s .. hmm kinda cute, he wears not bad . ... in a modern car ( 2009) i think , looks new ..
    So he said '' Hey, I feel so lonely .. and am not from here and kinda lost , Can u come and sit beside me ? ''
    I was huh ??! .. i thought he would ask about how to go to a certain place lol ... not saying come n sit beside me
    So lots of ideas hit me when he said that word
    1st : he wants to rob me ... but later i realized why would he do that .. while he got a great car .. looks not bad
    2nd : he is a gay lol
    3rd : he wants to kidnap me and ask for money ...
    anyways i left him saying .. sorry but i can't busy lol!

    So what do u think , should i go and sit beside him lol ?!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 03, 2011 7:11 PM GMT
    911
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 03, 2011 7:14 PM GMT
    Ariodante said911


    Haha yeah LOL! ...
  • Puppy80

    Posts: 451

    Apr 04, 2011 1:44 AM GMT
    Ariodante said911


    Stranger Danger! Stranger Danger!
  • alphatop

    Posts: 1955

    Apr 04, 2011 1:50 AM GMT
    Freak. Def no.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 1:52 AM GMT
    Hell no!
  • Webster666

    Posts: 9217

    Apr 04, 2011 2:34 AM GMT
    That seems really weird.

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 2:37 AM GMT
    did he ask if you wanted to see his puppy or have some candy? if not then something was up...........................icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 2:39 AM GMT
    Yeah...uh... no.. no fucking way!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 2:43 AM GMT
    perhaps you were online boyfriends at one point and he recognized you?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 2:45 AM GMT
    Did he offer you candy? Never sit by a guy who doesn't offer you candy!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 2:45 AM GMT
    Haha no he didn't
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 3:29 AM GMT
    tumblr_lht69nyxmv1qdlkgg.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 3:30 AM GMT
    unfounded7 saidDid he offer you candy? Never sit by a guy who doesn't offer you candy!



    mhm, and we all know the best candy comes from the guys in beat up vans, not nice cars.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 3:33 AM GMT
    Same thing happened to me..well kinda, I was walking to my job & out of nowhere this dude pulls up & offered me a ride.....I was puzzled as to why a complete stranger would ask a person walking a ride. ....anyways I declined his offer....I mean I don't want people to think I'm a cheap hooker :d
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 3:34 AM GMT
    He probably wanted to wear your face Hannibal Lecter style...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 3:35 AM GMT
    Sublstyley said
    unfounded7 saidDid he offer you candy? Never sit by a guy who doesn't offer you candy!

    mhm, and we all know the best candy comes from the guys in beat up vans, not nice cars.


    Sounds like you've been picked up a few times.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 3:41 AM GMT
    unfounded7 said
    Sublstyley said
    unfounded7 saidDid he offer you candy? Never sit by a guy who doesn't offer you candy!

    mhm, and we all know the best candy comes from the guys in beat up vans, not nice cars.


    Sounds like you've been picked up a few times.


    oh, i cant even count anymore...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 5:34 AM GMT
    Well, red flags usually start with helping him find a lost puppy, a weapon, a promise of video games and candy...

    You've denied all of the above!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 5:43 AM GMT
    Do you have any interest in being chopped up and stored in his freezer?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 5:44 AM GMT
    Danger Will Robinson!!!! Danger Will Robinson!!!icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif
  • mybud

    Posts: 11837

    Apr 04, 2011 5:52 AM GMT
    You should have hit him hard with your fist on his lower jaw... I've done this before....Do it hard enough..you'd knock his ass out....Drive to the nearest police station...piss on his face to wake him...The police arrest him while you stand on the sidewalk sayin" HOW DO YA LIKE ME NOW MOTHERFUCKER"....BUD
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 9:45 AM GMT
    catchy_screen_name saidperhaps you were online boyfriends at one point and he recognized you?


    i don't think so .. but .. now i know those kind of guys r liars + yeah ofc i wouldn't even talk to a stranger
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 10:04 AM GMT
    7Stranger%20Danger%20Rule%207.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 04, 2011 2:40 PM GMT
    hahaha icon_smile.gif