Laziness or not interested?

  • Joeyphx444

    Posts: 2382

    Jun 08, 2011 3:33 AM GMT
    I recently received a text from a guy that said he guesses we aren't ever gonna meet/talk again

    I hadn't txted or talked to him in like a week or 2 and have been real busy, keep in mind he hasn't contacted me either icon_razz.gif

    Why complain when he hasn't contacted me either? Do I always have to be the one to initiate??? I feel like no one has really took initiative like that

    Maybe I have just been talking to nobodys my whole life lol cuz this is the way it always goes
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 3:41 AM GMT
    fuck it. plenty of fish in the sea and plenty of ppl you'll obviously text and initiate convo with if you like them enough. if you don't like them enough like it seems like wit this guy you'll just wait.

    nuff said.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 4:35 AM GMT
    running11 saidfuck it. plenty of fish in the sea and plenty of ppl you'll obviously text and initiate convo with if you like them enough. if you don't like them enough like it seems like wit this guy you'll just wait.

    nuff said.


    ^^^this statement is dripping with swag.
  • Webster666

    Posts: 9217

    Jun 08, 2011 5:07 AM GMT
    If he's giving you attitude because he thinks calling is a one way street, kick his sorry ass to the curb and go out and get somebody who deserves you.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 5:15 AM GMT
    Joeyphx444 saidWhy complain when he hasn't contacted me either? Do I always have to be the one to initiate??? I feel like no one has really took initiative like that.....Maybe I have just been talking to nobodys my whole life lol cuz this is the way it always goes

    Try focusing on the positive things! You should also be aware that him also have a life and interests and may not be able to drop everything when you finally text,lol Give him a break before he decides that you're "too needy". Maybe pick one day and one time to call him; if he says that he'll call you... trust him. Give him a chance to call you! ..... realize that he doesn't need your constant phone calling or texting to interrupt him. good luckicon_smile.gif
  • calibro

    Posts: 8888

    Jun 08, 2011 5:27 AM GMT
    it's called being passive aggressive
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 5:27 AM GMT
    running11 saidfuck it.

    ...

    nuff said.
    x2
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 6:15 AM GMT
    It sounds like you aren't so much into him, so who cares?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 6:59 AM GMT
    running11 saidfuck it. plenty of fish in the sea and plenty of ppl you'll obviously text and initiate convo with if you like them enough. if you don't like them enough like it seems like wit this guy you'll just wait.

    nuff said.



    This ^^


    296j0nm.gif
  • JP85257

    Posts: 3284

    Jun 08, 2011 7:12 AM GMT
    Ive been in this boat for a long time and Im fucking sick of it.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 9:48 AM GMT
    I think it means he had high hopes for you. If he's still thinking about you after 2 weeks of no contact it means he has been wanting you to text him for 2 weeks. He probably didn't initiate because he didn't want to appear needy.
  • stee99

    Posts: 317

    Jun 08, 2011 10:04 AM GMT
    He's being passive agressive, text him back and ask him what was stopping him texting you.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 10:32 AM GMT
    stee99 saidHe's being passive agressive, text him back and ask him what was stopping him texting you.


    Just what I was gonna say. Also, to write that text out of the blue is a bit strange. If the relationship does go any further, apparently you need to sharpen your mind reading skills.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 1:15 PM GMT
    I wouldn't take the relationship any further. If he's writing you a text to bitch that you haven't contacted him, it's doomed already. I know women who don't even pull this shit.
  • rnch

    Posts: 11524

    Jun 08, 2011 1:33 PM GMT
    Webster666 saidIf he's giving you attitude because he thinks calling is a one way street, kick his sorry ass to the curb and go out and get somebody who deserves you.




    agree
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 1:59 PM GMT
    [quote][cite]Joeyphx444 said[/cite]I recently received a text from a guy that said he guesses we aren't ever gonna meet/talk again

    I hadn't txted or talked to him in like a week or 2 and have been real busy, keep in mind he hasn't contacted me either icon_razz.gif

    Why complain when he hasn't contacted me either? Do I always have to be the one to initiate??? I feel like no one has really took initiative like that

    Maybe I have just been talking to nobodys my whole life lol cuz this is the way it always goes[/quote


    Men suck at that.. all my exes we always had the same problem... LOL I really dont like talking on the phone for hours I am good at face to face other then that I am terrible at everything else...lolicon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 2:15 PM GMT
    With all the games people play, it's amazing anybody ever gets together. Nobody wants to take the initiative because they're afraid they'll appear too needy. Then people interpret the lack of initiative on the other one's part as lack of interest and move on. I really do believe if everybody just stopped all the silly games, there would be a lot less single people in the world.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 2:18 PM GMT
    JP85257 saidIve been in this boat for a long time and Im fucking sick of it.


    lmao - it's the socially retarded gay cruise boat.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 2:26 PM GMT
    Joeyphx444 saidI recently received a text from a guy that said he guesses we aren't ever gonna meet/talk again

    I hadn't txted or talked to him in like a week or 2 and have been real busy, keep in mind he hasn't contacted me either icon_razz.gif

    Why complain when he hasn't contacted me either? Do I always have to be the one to initiate??? I feel like no one has really took initiative like that

    Maybe I have just been talking to nobodys my whole life lol cuz this is the way it always goes


    well...what was the last text sent before the infamous passive aggressive one?

    If you sent a text saying "I'll text you later to hang out" or sent anything implying that you would contact him, and for two weeks you sent nothing, you'd be the douche. Even if you had no intentions of hanging out later, you didn't have to keep things open ended like that.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 08, 2011 4:46 PM GMT
    jawrhed said
    JP85257 saidIve been in this boat for a long time and Im fucking sick of it.


    lmao - it's the socially retarded gay cruise boat.


    1160344590990.jpg

    So very true... and it never ceases to amaze me how often folks get on that dang boat. icon_lol.gif