If voted MOTD Jim_stl will dress up in Bjork's swan dress!

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 08, 2011 5:13 AM GMT
    Come on dudes, vote this kid MOTD!

    He's sweet, smart, cool, has the sexiest smile on RJ, and he'll wear the damn dress... with no underwear icon_wink.gif

    gal_outfits_bjork.jpg

    http://www.realjock.com/jim_stl
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 12:07 AM GMT
    I swear, he will! Actually, even if you don't vote for him he'll still wear it icon_neutral.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 12:15 AM GMT
    Trollileo said
    CHIdude saidI swear, he will! Actually, even if you don't vote for him he'll still wear it icon_neutral.gif
    Then it's not as special.


    Ok ok, only and only if you vote for him!

    Come on y'all! Vote for him, I mean Jim (oh, now I sound like Paula Deen).
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 12:21 AM GMT
    I have spoken with him few conversations and he's a very nice educated man. Well Worth it.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 12:29 AM GMT
    ESCESV saidI have spoken with him few conversations and he's a very nice educated man. Well Worth it.


    Thanks man, he is. And from what I hear, so are you icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 12:40 AM GMT
    CHIdude said
    ESCESV saidI have spoken with him few conversations and he's a very nice educated man. Well Worth it.


    Thanks man, he is. And from what I hear, so are you icon_biggrin.gif


    Aw, thank you for the compliment.icon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 12:41 AM GMT
    Trollileo said
    CHIdude said
    ESCESV saidI have spoken with him few conversations and he's a very nice educated man. Well Worth it.
    Thanks man, he is. And from what I hear, so are you icon_biggrin.gif
    He really is. He's given me some great workout time advice and is a great guy.


    It was nothing really. it was my pleasure. We're gonna get that routine into work OK. I haven't forgot.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 5:07 AM GMT
    ESCESV said
    Trollileo said
    CHIdude said
    ESCESV saidI have spoken with him few conversations and he's a very nice educated man. Well Worth it.
    Thanks man, he is. And from what I hear, so are you icon_biggrin.gif
    He really is. He's given me some great workout time advice and is a great guy.


    It was nothing really. it was my pleasure. We're gonna get that routine into work OK. I haven't forgot.


    Congrats ESC!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 5:08 AM GMT
    Jim likes to throw car parts, cutlery, and whatever he finds lying around!
  • jim_sf

    Posts: 2094

    Aug 09, 2011 5:15 AM GMT
    CHIdude saidJim likes to throw car parts, cutlery, and whatever he finds lying around!


    Well, you know. It has become a habit - a way to start the day.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 5:17 AM GMT
    jim_stl said
    CHIdude saidJim likes to throw car parts, cutlery, and whatever he finds lying around!


    Well, you know. It has become a habit - a way to start the day.


    LOL!

    All the modern things like cars and such have always existed
    They've just been waiting in a mountain for the right moment...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 5:18 AM GMT
    Already voted. Nice guy. ;). And a STL boy which means he'll be scrappy if necessary!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 5:19 AM GMT
    Ravco saidAlready voted. Nice guy. ;). And a STL boy which means he'll be scrappy if necessary!


    ...with a cigarette in one hand and a cocktail in the other...
    icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 11:09 AM GMT
    I dunno, nudity was promised and delivered on multiple fronts
    in the last campaign.

    Just kidding. icon_wink.gif He gets my vote!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 11:11 AM GMT
    Who cares if he wears a swan dress?

    Pass.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 11:16 AM GMT
    Guy101 saidWho cares if he wears a swan dress?

    Pass.


    Then what if he doesn't wear (anything)?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 11:39 AM GMT
    Still pass and it doesn't matter because he didn't win. LOL.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 11:52 AM GMT
    Guy101 saidStill pass and it doesn't matter because he didn't win. LOL.


    People must really love you icon_rolleyes.gif

    You do know that the website is still around and that tonight they will vote another MOTD right? Ok, just wanted to make sure.

    Plus nobody is making you vote for anyone so who gives a shit what you think.
  • HndsmKansan

    Posts: 16311

    Aug 09, 2011 12:14 PM GMT
    Sounds like a nice guy and since he's from Missouri, it looks like he's "showed it"...LOL

    icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 12:21 PM GMT
    CHIdude said
    ESCESV said
    Trollileo said
    CHIdude said
    ESCESV saidI have spoken with him few conversations and he's a very nice educated man. Well Worth it.
    Thanks man, he is. And from what I hear, so are you icon_biggrin.gif
    He really is. He's given me some great workout time advice and is a great guy.


    It was nothing really. it was my pleasure. We're gonna get that routine into work OK. I haven't forgot.


    Congrats ESC!


    Thank you!! I'm feeling like Miss Universe right now.icon_twisted.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 09, 2011 12:30 PM GMT
    CHIdude said
    Guy101 saidStill pass and it doesn't matter because he didn't win. LOL.


    People must really love you icon_rolleyes.gif

    You do know that the website is still around and that tonight they will vote another MOTD right? Ok, just wanted to make sure.

    Plus nobody is making you vote for anyone so who gives a shit what you think.


    Well that's quite a double-edged question on who gives a shit what I think and the exact same could be asked of you. So who gives a shit what you think?

    Oh yes...people love me to pieces. Jealous that I can be so mean and still loved. Haters gonna hate. LOL. icon_biggrin.gif

    pure-jealousy.png
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 10, 2011 4:41 AM GMT
    Guy101 said
    CHIdude said
    Guy101 saidStill pass and it doesn't matter because he didn't win. LOL.


    People must really love you icon_rolleyes.gif

    You do know that the website is still around and that tonight they will vote another MOTD right? Ok, just wanted to make sure.

    Plus nobody is making you vote for anyone so who gives a shit what you think.


    Well that's quite a double-edged question on who gives a shit what I think and the exact same could be asked of you. So who gives a shit what you think?

    Oh yes...people love me to pieces. Jealous that I can be so mean and still loved. Haters gonna hate. LOL. icon_biggrin.gif

    pure-jealousy.png


    "Jealous that I can be so mean and still loved."
    ^^^ Is that supposed to be a question? I dont really give a fuck anyway.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 10, 2011 6:26 AM GMT
    Done icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 10, 2011 6:30 AM GMT
    So much MOTD campaigns going on. I
  • Joeyphx444

    Posts: 2382

    Aug 10, 2011 7:20 AM GMT
    As long as it's not the same old people we see on there month after month and then it cycles again. We know they are only there cuz of their bodies and they just happen to post new pics icon_razz.gif

    Why don't they make it so you only can win like 2x a year!!