Lady Gaga

  • irishguy202

    Posts: 313

    Aug 12, 2011 11:52 PM GMT
    just an observation...

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 12, 2011 11:54 PM GMT
    Don't you talk about MOTHER MONSTER that way. She is GOD of all , let her blessings reach down upon us. Amen.
  • irishguy202

    Posts: 313

    Aug 12, 2011 11:55 PM GMT
    Stan904 saidDon't you talk about MOTHER MONSTER that way. She is GOD of all , let her blessings reach down upon us. Amen.


    No, I like here is was just a though.....lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 12, 2011 11:56 PM GMT
    I was joking bro! I don't really worship her
  • irishguy202

    Posts: 313

    Aug 12, 2011 11:58 PM GMT
    Stan904 saidI was joking bro! I don't really worship her


    OMG good...Im sure there are fanatical people who do.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 13, 2011 12:30 AM GMT
    irishguy202 said
    Stan904 saidI was joking bro! I don't really worship her


    OMG good...Im sure there are fanatical people who do.

    icon_redface.gificon_rolleyes.gif
  • dancedancekj

    Posts: 1761

    Aug 13, 2011 12:33 AM GMT
    I like her being dark. I'm embracing her darkness since it is cool to me. In an edgy, somewhat heretical/sacreligious, somewhat tacky kind of way.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 13, 2011 12:36 AM GMT
    I love the dark. icon_twisted.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 13, 2011 12:46 AM GMT
    "Dark" as in tan? Or "Dark" as in style/mood/etc.?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 13, 2011 12:51 AM GMT
    irishguy202 said
    Stan904 saidDon't you talk about MOTHER MONSTER that way. She is GOD of all , let her blessings reach down upon us. Amen.

    No, I like here is was just a though.....lol icon_question.gif


    If you were one of my students, I'd put a giant icon_question.gif and ask you to rewrite.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 13, 2011 12:58 AM GMT
    She's always been dark or just weird i guess? icon_confused.gif
  • mybud

    Posts: 11829

    Aug 13, 2011 5:40 AM GMT
    Smokes her weed and isn't ashamed...gotta love that...btw gaga....PASS IT
  • danielvn

    Posts: 222

    Aug 13, 2011 7:48 AM GMT
    She was awesome when Fame Monster came out. I love her Gothic looks and stuff but now she's all messed up lol. I hope the next album will be much better. icon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 15, 2011 12:38 AM GMT
    FAME/FAME MONSTER is the shit when you listen to it everyonce in a while...as of now her new shit is simple(besides born this way)...when the songs fade it doesnt make you want to press repeat.....BAD ROMANCE is the best thing to come out of the bitches mouth lol