The Reaper talking to himself about being a prostitute! (VIDEO)

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 2:39 PM GMT
    3:00 begins some really awkward shit... is he a hooker now?

    3:59: "It really takes me a couple days before I even get hard listening to you."

    4:30: "You started off playing my daddy, now you're calling me and you're, like, demanding to be my daughter."

    6:50 on = more hooker talk

    8:57: "I'll give you big daddy's boner, ok?"

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 2:46 PM GMT
    Damn dude, is e-stalking people your only hobby?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 2:47 PM GMT
    paulflexes saidDamn dude, is e-stalking people your only hobby?


    Yes. (note the sarcasm)

    I just check his channel weekly for the lulz. You have to admit, it is lulzy.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 2:51 PM GMT

    Most people on here had no use for Stuart when he was a member of RJ. He started off tame enough...certainly no worse than Anduru or Chainers... and then he got real creepy with his "Reaper" shit....
    And now, after being kicked off RJ at least six times... some clown brings him back with YouTube videos....
    Jeeez...get a life awready!!!!

    And, NO, it is NOT "lulzy"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 2:53 PM GMT
    Friendsrbetter saidMost people on here had no use for Stuart when he was a member of RJ. He started off tame enough...certainly no worse than Anduru or Chainers... and then he got real creepy with his "Reaper" shit....
    And now, after being kicked off RJ at least six times... some clown brings him back with YouTube videos....
    Jeeez...get a life awready!!!!


    Even when he isn't posting, he makes lulz.

    Mission accomplished.

    20110128203738!Trollface.png
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 6:10 PM GMT
    Friendsrbetter said
    Most people on here had no use for Stuart when he was a member of RJ. He started off tame enough...certainly no worse than Anduru or Chainers... and then he got real creepy with his "Reaper" shit....
    And now, after being kicked off RJ at least six times... some clown brings him back with YouTube videos....
    Jeeez...get a life awready!!!!

    And, NO, it is NOT "lulzy"


    Hmm, Friendsrbetter dislikes Anduru and me, random sock account disliked Anduru and me. Me thinks that Friendsrbetter needs to change his name to delusionaldouche, its much fitting no?

    Dont know if you got the message mcfatty fat fat, but this is a fitness site. Your only progress pics show you getting fatter not beefier, please go to the gym before coming back.

    K,thnx,bye!

    Wouldnt it be great if all the fatties like you would get their own site so we didnt have to look at your fatty fat fat fugly face?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 6:30 PM GMT
    Chainers said
    Friendsrbetter said

    Jeeez...get a life awready!!!!

    And, NO, it is NOT "lulzy"

    Hmm, Friendsrbetter dislikes Anduru and me, random sock account disliked Anduru and me. Me thinks that Friendsrbetter needs to change his name to delusionaldouche, its much fitting no?
    Dont know if you got the message mcfatty fat fat, but this is a fitness site. Your only progress pics show you getting fatter not beefier, please go to the gym before coming back.
    K,thnx,bye!
    Wouldnt it be great if all the fatties like you would get their own site so we didnt have to look at your fatty fat fat fugly face?


    Well, if there's room for Neanderthals like YOU...anybody is welcome. I heard you had to contact every Catholic church in SF to get enough wax to clear the brush off of your back....

    AND, as I said to you once before...yes, I'm fat. But you're UGLY and I can lose weight. Ain't no remedy for your ugliness.... icon_lol.gificon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 6:42 PM GMT
    Friendsrbetter said
    Chainers said
    Friendsrbetter said

    Jeeez...get a life awready!!!!

    And, NO, it is NOT "lulzy"

    Hmm, Friendsrbetter dislikes Anduru and me, random sock account disliked Anduru and me. Me thinks that Friendsrbetter needs to change his name to delusionaldouche, its much fitting no?
    Dont know if you got the message mcfatty fat fat, but this is a fitness site. Your only progress pics show you getting fatter not beefier, please go to the gym before coming back.
    K,thnx,bye!
    Wouldnt it be great if all the fatties like you would get their own site so we didnt have to look at your fatty fat fat fugly face?


    Well, if there's room for Neanderthals like YOU...anybody is welcome. I heard you had to contact every Catholic church in SF to get enough wax to clear the brush off of your back....

    AND, as I said to you once before...yes, I'm fat. But you're UGLY and I can lose weight. Ain't no remedy for your ugliness.... icon_lol.gificon_lol.gif


    Lol, I never said I was valued in society for my looks, nor would I really want to be. You would think that at 90 years old you figured THAT one out all ready, guess not. Maybe in the next 90 years you could get that?

    Plus, if you could lose the weight, you would have done it by now, unless your trying to be tub-o-lard for halloween, in which case keep up the good work, I can see the progress.

    Lose the weight first fatty, this is the gay world. The fats arent people.

    K, thnx, bye!

    Notice how he didnt deny the claims of being the sock account? Pathetic.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 6:46 PM GMT

    Chainers... I must admit that you MUST have an audience...somewhere.
    In fact, I heard you were SOOO popular that Mattel has made a doll in YOUR image....your FAMOUS!!!

    Photobucket">
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 6:48 PM GMT
    Friendsrbetter said
    Chainers... I must admit that you MUST have an audience...somewhere.
    In fact, I heard you were SOOO popular that Mattel has made a doll in YOUR image....your FAMOUS!!!

    Photobucket">


    My audience is right here buddy LOL!

    Make as much comments on my looks as you want, but at the end of the day Im confident enough to show my face on the front of your profile, your polite enough not to show yours.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 8:49 PM GMT

    What was this thread about??
    Oh, yeah....dishing "Stewie"...we did a great job of railroading this thread...and making it funny, too!!
    But I'm done... I think we've both done a pretty fair job of trashing... so, let's turn it back over the OP...K???
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 9:03 PM GMT
    Friendsrbetter said
    What was this thread about??
    Oh, yeah....dishing "Stewie"...we did a great job of railroading this thread...and making it funny, too!!
    But I'm done... I think we've both done a pretty fair job of trashing... so, let's turn it back over the OP...K???


    lol if you think you did a good job of trashing then that is just pathetic.

    There is a word for people like you friends, coward. That is all.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 22, 2011 9:45 PM GMT
    Friendsrbetter is fat, ugly, and old. Nothing he says will ever change that, so he can "trash" all he wants. icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 23, 2011 3:03 AM GMT
    Chainers said
    Friendsrbetter said
    What was this thread about??
    Oh, yeah....dishing "Stewie"...we did a great job of railroading this thread...and making it funny, too!!
    But I'm done... I think we've both done a pretty fair job of trashing... so, let's turn it back over the OP...K???

    lol if you think you did a good job of trashing then that is just pathetic.
    There is a word for people like you friends, coward. That is all.


    No...you totally misunderstood my meaning... I was trying to "make nice" and back out of the "trashing and thrashing" gracefully. I am NOT a coward..but I KNOW I went to far with you today...that's all...nothing more.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 23, 2011 3:08 AM GMT
    FrostedFlakes=FearTheFall?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 23, 2011 3:43 AM GMT
    TheGuyNextDoor said
    DoomsDayAlpaca saidFrostedFlakes=FearTheFall?

    LOL!!! You didn't figure that out even when he had NO pics?
    He was VERY "You Cruise You Loose" in his posts. That new doo is part of his RJ cleansing ya know... ; )


    I honestly never paid enough attention to him to ever really remember his face :/.

    Aside form Andruu though he's the only person who consistently trolls for "lulz". That and he always tries to make it seem like it's just innocent fun when he is called on his shit.