Anyone else watching the VMA'S tonight?

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 28, 2011 7:17 PM GMT
    All my friends are busy today so I have to watch it by myself icon_sad.gif I'm going to make it fun though! homemade tacos and homemade nachos! ohhh yeahhh tonight is gonna be a fat night!! icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 28, 2011 7:20 PM GMT
    so dying to see lakdy gaga perform....and WAYNE is hosting?? what what?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 28, 2011 7:35 PM GMT
    so_authentic saidso dying to see lakdy gaga perform....and WAYNE is hosting?? what what?

    me too! lady gaga is one of my favorites! I heard she's supposed to sing britney spears's "Circus" I hope so I like britney too lol lets see what happens! icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 3:19 AM GMT
    Dennis1992 said
    so_authentic saidso dying to see lakdy gaga perform....and WAYNE is hosting?? what what?

    me too! lady gaga is one of my favorites! I heard she's supposed to sing britney spears's "Circus" I hope so I like britney too lol lets see what happens! icon_biggrin.gif


    yeah, i got tired of the male gaga real quick.

    The tribute to britney was cool tho

    and how bout beyonce bein pregnant?? damn, bout time, girl aint gettin any younger lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 3:25 AM GMT
    Awww Britney was SO adorable tonight (isn't she always????).

    Loved the tribute although why did it have to become all about Beyonce so fast? Oh well. Beyonce was great too!
  • comical44

    Posts: 723

    Aug 29, 2011 3:40 AM GMT
    My opinion:

    Lady Gaga's opening act was good and interesting as well...she has a monologue as her male alter ego...I will say she rocked it though in an interesting way...

    Chris Browns performance was not bad...the flying around stage was cool as hell.

    Britney Spears Tribute was pretty cool.....Lady gaga is the one who gave a speech about her and introduced her......And I will say lady Gaga's words about Britney were SO SWEET......They showed Brit with a tear in her eye......A bunch of kids and teens dressed as all her videos while performing all her famous choreography.....It was a little short and for some reason I did not like how when she came up to accept the award Lady gaga was tryignt o get Britney to kiss her and wouldnt leave her alone by hovering over her(made me uncomfortable for Britney) and Britney then went on to introduce/talk about Beyonce which wasnt right because To an extent Britney didnt have her time to shine because she was being hovered over and having to introdice someone else Lol....my opinion

    Amy Whinehouse Tribute was weird....Russel Brand Talked greatly about her but at the same time called her Crazy and talked about her being an alcoholic...maybe he was just trying to bring awareness.

    Katy Perry Won the Biggest Award of the night with : Firework

    The show should not be held in LA ever again I hate it when its there...from the cheeey futureistic stage they always have in La to the unorganized show.


    But for me (because She my favorite)....Britney had a good night...She looked happy and excited to be there as well as really Pretty....Yuo can tell how humble of a woman she really is.......She Won the Ftrs Big Award Best Pop Video : Till the World Ends and Won the Biggest Award "Michale Jackson's Video Vanguard Award" Great Job Bit!


    Keep the VMA'S in NYCCCCCCCCCCCCCC where they belong....such a better stage and Feeling when they are held there
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 3:45 AM GMT
    [quote][cite]so_authentic said[/cite]
    Dennis1992 said
    so_authentic saidso dying to see lakdy gaga perform....and WAYNE is hosting?? what what?

    me too! lady gaga is one of my favorites! I heard she's supposed to sing britney spears's "Circus" I hope so I like britney too lol lets see what happens! icon_biggrin.gif


    yeah, i got tired of the male gaga real quick.

    The tribute to britney was cool tho

    and how bout beyonce bein pregnant?? damn, bout time, girl aint gettin any younger lol[/quot
    I thought it was pretty good. the male gaga was a little... different I guess. I would have preferred her as herself but she still did a kickass performance and shes still awesome! the Britney Spears tribute was really good I just wish it was longer... I'm a little dissapointed though... I thought britney was supposed to perform? as well as Nicki Minaj? but oh well maybe next year icon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 3:47 AM GMT
    Beyonce being pregnant was a surprise but really cool icon_smile.gif and I thought Britney was going to kiss Lady gaga. They got so close! lol
  • comical44

    Posts: 723

    Aug 29, 2011 3:53 AM GMT
    HAHAHAHAHAH When they "almost kissed" which you could tell Gaga was begging for....Britney's like "IVE DONE THAT ALREADY" LOL
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 3:58 AM GMT
    I love really Gaga, but she was seriously jumping the shark on this one. I changed the channel after about 5 minutes. I recorded it so I'll go back and watch Adele later.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 4:03 AM GMT
    comical44 saidHAHAHAHAHAH When they "almost kissed" which you could tell Gaga was begging for....Britney's like "IVE DONE THAT ALREADY" LOL

    lol yeah, I thought that part was hilarious!
  • comical44

    Posts: 723

    Aug 29, 2011 4:29 AM GMT
  • ohioguy12

    Posts: 2024

    Aug 29, 2011 5:04 AM GMT
    People still watch MTV?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 5:08 AM GMT
    ohioguy12 saidPeople still watch MTV?


    I guess the VMa's are the lead in for Jersey Shore
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 5:11 AM GMT
    I found the Male Lady Gaga monologue pretty interesting. The song was amazing.

    I thought Chris Brown was amazing tonight (The first number, that female was hitting it SO HARD on the left hand side. She had SWAG!). But, was he Lip Syncing?

    The Britney tribute was short I thought but it was so cool.

    J-Bieb's acceptance speech was err, interesting?

    Beyonce NAILED her song AND the routines, and she looked so sexy, then the baby bump came out and I got up and paced the room!

    Good for Nicki Minaj!!!!

    Dumb bleeping of the song ruined Lil' Waynes part :/

    One thing, I wish there were no commercials so that Jessie J would be heard by more people. She is truly talented, and rocked that glammed out boot for her leg.

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 5:24 AM GMT
    Lol! Did anyone notice also that all the girls were very young doing the tribute? And one girl even got what appears to be pushed down?!
  • CuriousJockAZ

    Posts: 19129

    Aug 29, 2011 5:40 AM GMT
    I thought Lady Gaga opening the show as her alter-ego Jo Calderone was sheer
    genius. Without a doubt one of the most unique and interesting, always surprising, entertainers today.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 6:02 AM GMT
    Tdawg saidI found the Male Lady Gaga monologue pretty interesting. The song was amazing.

    I thought Chris Brown was amazing tonight (The first number, that female was hitting it SO HARD on the left hand side. She had SWAG!). But, was he Lip Syncing?

    The Britney tribute was short I thought but it was so cool.

    J-Bieb's acceptance speech was err, interesting?

    Beyonce NAILED her song AND the routines, and she looked so sexy, then the baby bump came out and I got up and paced the room!

    Good for Nicki Minaj!!!!

    Dumb bleeping of the song ruined Lil' Waynes part :/

    One thing, I wish there were no commercials so that Jessie J would be heard by more people. She is truly talented, and rocked that glammed out boot for her leg.


    Yeah, I think chris brown was lyp syncing... there was no way that was live and I wish they would have showed Jessie J more too icon_sad.gif shes awesome! and everytime the adds came up I got mad lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 6:18 AM GMT
    Dennis1992 said
    Tdawg saidI found the Male Lady Gaga monologue pretty interesting. The song was amazing.

    I thought Chris Brown was amazing tonight (The first number, that female was hitting it SO HARD on the left hand side. She had SWAG!). But, was he Lip Syncing?

    The Britney tribute was short I thought but it was so cool.

    J-Bieb's acceptance speech was err, interesting?

    Beyonce NAILED her song AND the routines, and she looked so sexy, then the baby bump came out and I got up and paced the room!

    Good for Nicki Minaj!!!!

    Dumb bleeping of the song ruined Lil' Waynes part :/

    One thing, I wish there were no commercials so that Jessie J would be heard by more people. She is truly talented, and rocked that glammed out boot for her leg.


    Yeah, I think chris brown was lyp syncing... there was no way that was live and I wish they would have showed Jessie J more too icon_sad.gif shes awesome! and everytime the adds came up I got mad lol


    Of course Chris was lip syncing....who the hell can sing on key and flip like 20 times in the air? hahaha he's not that good yet.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 6:21 AM GMT
    Oh and I'm not sure...but did Gaga fall off that piano? bc they kinda cut that camera angle a little quick icon_confused.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Aug 29, 2011 6:23 AM GMT
    Nope..haven't watched MTV since...god sometime in the 90s...
  • comical44

    Posts: 723

    Aug 29, 2011 2:59 PM GMT
    Finally Foudn the video!

    I will say Lady Gaga's words so Were so Sweet with even a touch of humor..If you look you will see that Britney was tearing up...Why couldnt this have been longer wihout theintro to Beyonce

  • CuriousJockAZ

    Posts: 19129

    Aug 29, 2011 3:05 PM GMT
    There were actually some really great moments in the show. Lady Gaga seemed to almost dominate the whole show with the persona of her alter-ego Jo Calederone. The Britney tribute was adorable with all the young girls dance routine dressed in the various unforgettable Britney video costumes. Britney really looked great and seemed grounded and appreciative, not to mention deserving of the recognition. Chris Brown, even if he was lip-synching, gave arguably one of the standout performances of the night -- very innovative for a TV awards show. Overall, one of the better VMAs.
  • dhinkansas

    Posts: 764

    Aug 29, 2011 3:12 PM GMT
    I guess something is wrong with me because I fail to see the "genious" in Gaga's cartoon antics. Lame, and Spears looked totally awkward wth her/him.

    Gaga must have herself surrounded with enablers all afraid to give her their honest opinion. What I find sad about it is she is the real deal and doesn't need to resort to crazy pleas for attention. The music speaks for itself.
  • comical44

    Posts: 723

    Aug 29, 2011 3:20 PM GMT
    As an artist myself...I truly respect Gaga's creativity...sometimes shes a little much but whos to say...shes an artist ya know...she did something right but playing her alter ego.

    As far as the VMA's all together...for some reason I did feel uncomfortable through out the show Im not sure why....parts seem unorganized...

    My thing is keep the VMA's in NYC...do not bring them to LA anymore....The essense of the Video Music Awards is best when in the Big City.

    I love Britney She my favorite person out there....She truly seems like shes in a much better place and so Humble....Her Presence and work in the Pop Industry is outstanding...As far as her tribute which Ive already stated above....I think Gaga(or her alter ego should I say) kind of took away from Britney all around moment...Like Ive said her words before the kids performance were so sweet and genuine...But once she came up to the stage she should have backed off and stopped hovering over Britney and Let her make her speech ya know?...And I hate the fact that Britney then Had to introduce Beyonce which then took away from the significance of her winning the Award as well...just my opinion.