I always thought condoms were supposed to be really tight and kinda difficult to put on...

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 5:27 AM GMT
    I just thought that's the way it was. I never thought I could be one of those guys...

    But I was =o I needed big boy condoms! It never even crossed my mind, but today I bought large size ones for the first time and test drove one by myself. Oh my god who new a condom wasn't supposed to feel like a constricting device and that you could just roll it on without it rolling back up because it was too tight.

    So I'm kinda happy and proud of my penis for the first time. It has special needs! How the hell are you supposed to know these things though?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 5:45 AM GMT
    YAY Welcome to the club icon_smile.gif

    I learnt when ma peepee kept going sad and soft on me... So I gots him big ones and now he slobbers all over the inside of it!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 5:53 AM GMT
    Ha... believe it or not I realized it was true when a gogo boy told me...I had heard that I had a rather thick cock from dates but i was at a strip club one night and one of the dancers was flirting for tips... and he was like that is one fat dick... I just laughed and he looks me in the eye and says he is serious.. he has felt a lot of dicks but mine was one he wasn't sure he could take up his ass....lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 6:06 AM GMT
    I've never worn a condom, I just don't get how guys put those things on, LOL. It looks painful.

    Note: I've always played safe, you guys get the hint. LOL
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 8:13 AM GMT
    Ariodante saidSo I'm kinda happy and proud of my penis for the first time. It has special needs! How the hell are you supposed to know these things though?


    If a regular condom leaves your dick feeling sore after sex with an angry red welt around the base where the 'ring' was then you need big boy condoms. I find they give just enough extra to be more comfortable while still being snug enough not to slip off.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 12:00 PM GMT
    Welcome to the club.

    trojan-xl.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 12:14 PM GMT
    yourname2000 said
    Ariodante said
    So I'm kinda happy and proud of my penis for the first time. It has special needs! How the hell are you supposed to know these things though?

    Oh, I'll jump past my original "BRAGGING!!" comments icon_wink.gificon_lol.gif

    And skip to wishing that dicks had a guide, like women's tits did....you should be able to measure you girth and length and have that be a "size".

    "Mr. Todd, you're a 6D."

    Wouldn't that be the way to buy condoms? And chastity belts, and jockstraps...hmmmm.

    RUDY!! I FOUND OUT HOW WE CAN MAKE THAT MILLION!!

    And have a hell of a good time in the process. icon_twisted.gif


    Never work because too many guys add an extra two inches when they measure! icon_lol.gif

    But now I'm curious, I might try one of the magnums just to see if I can keep the damn thing on without it slipping off.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 12:17 PM GMT
    Pure said
    Ariodante saidSo I'm kinda happy and proud of my penis for the first time. It has special needs! How the hell are you supposed to know these things though?


    If a regular condom leaves your dick feeling sore after sex with an angry red welt around the base where the 'ring' was then you need big boy condoms. I find they give just enough extra to be more comfortable while still being snug enough not to slip off.


    mhmm, The curse of girth
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 12:20 PM GMT
    yourname2000 saidThis thread makes me feel one thing and one thing only....



    Empty :-(


    Spread 'em icon_twisted.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 12:21 PM GMT
    Hypnotico saidI've never worn a condom, I just don't get how guys put those things on, LOL. It looks painful.

    Note: I've always played safe, you guys get the hint. LOL


    You're a virgin?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 12:24 PM GMT
    Thisuserexists said
    Hypnotico saidI've never worn a condom, I just don't get how guys put those things on, LOL. It looks painful.

    Note: I've always played safe, you guys get the hint. LOL


    You're a virgin?

    Bottom!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 12:56 PM GMT
    Ariodante saidI just thought that's the way it was. I never thought I could be one of those guys...

    But I was =o I needed big boy condoms! It never even crossed my mind, but today I bought large size ones for the first time and test drove one by myself. Oh my god who new a condom wasn't supposed to feel like a constricting device and that you could just roll it on without it rolling back up because it was too tight.

    So I'm kinda happy and proud of my penis for the first time. It has special needs! How the hell are you supposed to know these things though?


    Back in the day, an old girlfriend saw me putting on a normal condom and she's like...um, you need magnums

    And that was it
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 5:35 PM GMT
    wow, thats amazing. So many big boys - where do you come from?


    Is it a place call "Fantasyland", I hear a lot of men live there.
  • Thirdbeach

    Posts: 1364

    Sep 08, 2011 5:38 PM GMT
    TroyAthlete saidWelcome to the club.

    trojan-xl.jpg


    That's my favourite brand also..

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 5:39 PM GMT
    yeah big boy condoms are the best...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 5:42 PM GMT
    This must've been one hell of a realization! An exciting one too!

    Mazel tov!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 5:44 PM GMT
    mattyrec saidHa... believe it or not I realized it was true when a gogo boy told me...I had heard that I had a rather thick cock from dates but i was at a strip club one night and one of the dancers was flirting for tips... and he was like that is one fat dick... I just laughed and he looks me in the eye and says he is serious.. he has felt a lot of dicks but mine was one he wasn't sure he could take up his ass....lol


    Well, if you ever need a second opinion...
  • Timbales

    Posts: 13993

    Sep 08, 2011 6:42 PM GMT
    Congratulations on having a large penis! I'll make a bacon cake.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 6:45 PM GMT
    Timbales saidCongratulations on having a large penis! I'll make a bacon cake.


    Best post in this thread!

    Be sure the bacon cake has cookie crumbles on top! icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 6:46 PM GMT
    I remember one guy I dated who told me than he needed magnums, and when we got naked, I saw that he was just full of himself.

    Magnums only work if your dick is big enough for it, this guy was slightly below average, at best.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 6:49 PM GMT
    Chainers saidI remember one guy I dated who told me than he needed magnums, and when we got naked, I saw that he was just full of himself.

    Magnums only work if your dick is big enough for it, this guy was slightly below average, at best.


    Damn! What happened? Did the condom slip off? How mortifying would that be!?!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 6:50 PM GMT
    sashaman said
    Chainers saidI remember one guy I dated who told me than he needed magnums, and when we got naked, I saw that he was just full of himself.

    Magnums only work if your dick is big enough for it, this guy was slightly below average, at best.


    Damn! What happened? Did the condom slip off? How mortifying would that be!?!


    No it didnt, but it would have, I mean if you got the girth you got the girth, but sometimes guys are too full of themselves, LOL!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 6:51 PM GMT
    Chainers saidI remember one guy I dated who told me than he needed magnums, and when we got naked, I saw that he was just full of himself.

    Magnums only work if your dick is big enough for it, this guy was slightly below average, at best.


    you should start your post with.. Hi my name is Chainers and I am a bottom...LOL.. Joke
  • jim_sf

    Posts: 2094

    Sep 08, 2011 7:04 PM GMT
    yourname2000 said
    Ariodante said
    So I'm kinda happy and proud of my penis for the first time. It has special needs! How the hell are you supposed to know these things though?

    Oh, I'll jump past my original "BRAGGING!!" comments icon_wink.gificon_lol.gif

    And skip to wishing that dicks had a guide, like women's tits did....you should be able to measure you girth and length and have that be a "size".

    "Mr. Todd, you're a 6D."

    Wouldn't that be the way to buy condoms? And chastity belts, and jockstraps...hmmmm.

    RUDY!! I FOUND OUT HOW WE CAN MAKE THAT MILLION!!

    And have a hell of a good time in the process. icon_twisted.gif


    Too late!
    http://www.condomania.com/theyfit-condoms.html

    Of course, the "measurement service" could still be useful....
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Sep 08, 2011 7:36 PM GMT
    Timbales saidCongratulations on having a large penis! I'll make a bacon cake.


    Bacon cake! I don't have a large penis though (it's like 6.75"...ok it's exactly that, hey you've all measured yours too) just a thick head. XL Magnums would also be too big for me, the ones I bought are just labeled Large, not XL, and they'd be too big if they were bigger than that.