No idea what to do...

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 4:33 PM GMT
    Ok so basicly...

    Sorta been a bit curious about men for a while and a few weeks ago I found the grindr app. I downloaded it and was having a look when I spotted my uncle on it. (His out to everyone) Not really sure why but i sent him a message just saying hi and ended up pretending to be someone else.

    For the last week or so we have been chatting on and off and then last night he started asking and chatting about sex and then has today gone on to ask if I want to meet him.

    I made out that he knows my parents so I didnt want to etc to try and put him off the idea (I know how high school all this sounds) but he kept saying you can trust me, I wont say anything etc so stupidly after a while I sent him my pic and said its me... and he went quite and didnt reply so but this point i was crapping my self thinking he was going mad and was going 2 tell my folks so I was getting in a flap about it all and was sending him msgs saying sorry etc please dont tell anyone I was just curious etc

    Anyway, after a while he finally replied saying he wasnt ignoring me was just busy and said its all fine my secrets safe with him... phew!

    But then, I got another message saying 'So, still fancy meeting' with a winky face.

    Now I have no idea what to do or say.. any suggestions.. lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 4:46 PM GMT
    lol, that's what u get 4 playing games w/ ppl. honesty really does pay.

    sorry, laughing so hard. i'm pretty sure my "str8" uncle is on RJ.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 4:47 PM GMT
    Is he hot?...............LOL
  • sbwlguy

    Posts: 566

    Oct 10, 2011 4:49 PM GMT
    I think you were a bad person for deceiving him like that. I hope you sincerely apologised.

    However, he may be good to have as an older gay rolemodel. Don't worry about the wink. My feeling is that he meant it in a nice and supportive way. Perhaps he wants to meet to talk about gay stuff and check that you are at ease with yourself.

    What's your relationship like with your uncle?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 4:50 PM GMT
    If I was out I would have told him 2 start with, but I'm not ready for ppl 2 no yet icon_sad.gif



    Hot? His alright I suppose

    I just dont want to piss him off anymore and cause him 2 tell anyone :/
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 4:53 PM GMT
    Our relationship... its ok I suppose.. we only really see/talk at family get togethers etc or if his round seeing the fam. Never really gone out of my way to go see/chat him by myself or anything.
  • SwimBIkeRun94...

    Posts: 480

    Oct 10, 2011 4:53 PM GMT
    You got yourself into this mess, just so it's clear.

    I suspect your uncle was joking.

    If you're truly concerned about this, you should just man up and call him.

  • sbwlguy

    Posts: 566

    Oct 10, 2011 5:14 PM GMT
    suga181 saidOur relationship... its ok I suppose.. we only really see/talk at family get togethers etc or if his round seeing the fam. Never really gone out of my way to go see/chat him by myself or anything.


    Well get in touch with him and tell him you will appreciate talking with him as this is all still very new to you. Explain that you trust him and that you don't want him to tell anyone yet as you are not ready to take such a step.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 6:18 PM GMT
    Thanks for all the advice guys :-) all sorted now!

    On a diff note... sbwlguy... nice arse btw icon_biggrin.gif lol
  • sbwlguy

    Posts: 566

    Oct 10, 2011 6:31 PM GMT
    So, what happened?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 6:33 PM GMT
    I said meet for what and he reply saying up 2 you, so I just said I could do with sum1 2 chat to about all this stuff but thats it and he said if I need anything or to chat I know where he is.. so left it at that :-)
  • sbwlguy

    Posts: 566

    Oct 10, 2011 6:37 PM GMT
    suga181 saidI said meet for what and he reply saying up 2 you, so I just said I could do with sum1 2 chat to about all this stuff but thats it and he said if I need anything or to chat I know where he is.. so left it at that :-)


    I hope he didn't imply sex as that would be disgusting.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 6:40 PM GMT
    I think he was trying to... So I just said what I said and left it like that :-)

    Don't think I'll be going there for any advice etc!
  • sbwlguy

    Posts: 566

    Oct 10, 2011 6:42 PM GMT
    suga181 saidI think he was trying to... So I just said what I said and left it like that :-)

    Don't think I'll be going there for any advice etc!


    An uncle wanting to have sex with his nephew = sick shit of the highest order.

    I would be utterly ashamed if I ever implied that to my lovely nephew.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 6:46 PM GMT
    I might just be looking into it to much but I kinda got the impression he was trying to suggest that icon_sad.gif
    For now, aslong as he dont go blabbin and proper come onto me... I'm happy lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 7:03 PM GMT
    'oh the tangled web we weave"..... fess up, apologize, and move on....
    besides, he's your uncle...EUUUUUU....icon_twisted.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Oct 10, 2011 8:23 PM GMT
    Your uncle could've meant it as a joke.

    If I were somehow in that situation that's what I'd play it off as.
    I'd reply with a "haha you wish" or a "how much money are you giving me lol jk".
    Then I'd actually be HONEST and let him know it's kinda weird to be talking to an uncle on a gay app.



    EDIT: Oh I just read the post where you said you sorted it out. Ignore this lol
  • Nizzo

    Posts: 130

    Oct 10, 2011 9:44 PM GMT
    Your uncle is trying to bang you. Stay away. (Unless you want it)