Chola Makeup Tutorial :

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:10 PM GMT


  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:12 PM GMT
    All I have to say is that I am SO GLAD that no one on the Mexican side of my family is a Chola or Cholo.

    Her eyebrows are too thick. Cholas usually shave off their eyebrows and draw a very thin black line in place.
  • LIM54

    Posts: 18

    Dec 15, 2011 3:19 PM GMT
    http://www.youtube.com/watch?v=PlTRvY8V5Zo
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:21 PM GMT
    pocketnico saidAll I have to say is that I am SO GLAD that no one on the Mexican side of my family is a Chola or Cholo.

    Her eyebrows are too thick. Cholas usually shave off their eyebrows and draw a very thin black line in place.



    "You gotta, like, take a sharpee, but because I lent it to my niece for her quinceañera I'm gonna be using, like, the fluidline. You know I can't afford that fucking MAC shit. Make sure you put that shit on hella dark. Don't I look hella angry?"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:27 PM GMT
    salutay21 said
    pocketnico saidAll I have to say is that I am SO GLAD that no one on the Mexican side of my family is a Chola or Cholo.

    Her eyebrows are too thick. Cholas usually shave off their eyebrows and draw a very thin black line in place.



    "You gotta, like, take a sharpee, but because I lent it to my niece for her quinceañera I'm gonna be using, like, the fluidline. You know I can't afford that fucking MAC shit. Make sure you put that shit on hella dark. Don't I look hella angry?"
    Dayum you got her DOWN!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:29 PM GMT
    Haha, all the cholas I've known had, like, no eyebrows icon_eek.gif

    I love this chick though. Her other videos are pretty funny too.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:29 PM GMT
    LOL she also made this video the other day icon_lol.gif

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:43 PM GMT
    Stan904 saidLOL she also made this video the other day icon_lol.gif

    THATS fucking hysterical!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:45 PM GMT
    TropicalMark said
    salutay21 said
    pocketnico saidAll I have to say is that I am SO GLAD that no one on the Mexican side of my family is a Chola or Cholo.

    Her eyebrows are too thick. Cholas usually shave off their eyebrows and draw a very thin black line in place.



    "You gotta, like, take a sharpee, but because I lent it to my niece for her quinceañera I'm gonna be using, like, the fluidline. You know I can't afford that fucking MAC shit. Make sure you put that shit on hella dark. Don't I look hella angry?"
    Dayum you got her DOWN!



    ^^ "Then yaah gonna get those messy vato locos all up in your chones. "


    ^^^ Haha ... . candidly .. I juss' about D I E D when she rolled out with that line .... .

    icon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:50 PM GMT
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:52 PM GMT
    Please stop posting my videos here. I recorded those in the privacy of my own home lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:53 PM GMT
    SharpieMarker.jpg

    Your eyebrows gonna scream "bitch" with this.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 3:55 PM GMT
    I personally prefer a fine point for my brows icon_wink.gif

    sharpie-ultra-fine-point-marker.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 4:07 PM GMT
    That's ain't screamin' "bitch". LOL.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:05 PM GMT
    No bueno. D:
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:06 PM GMT
    psssht, cali chola's doing it wrong.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:08 PM GMT
    tailgater_3 saidpsssht, cali chola's doing it wrong.
    You gonna show us how to do it right? video or I call yer bluff! icon_lol.gificon_lol.gif


    (seriously, can you make a video and do it right?)
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:24 PM GMT
    TropicalMark said
    tailgater_3 saidpsssht, cali chola's doing it wrong.
    You gonna show us how to do it right? video or I call yer bluff! icon_lol.gificon_lol.gif


    (seriously, can you make a video and do it right?)


    lol, nah, but i can ask my La Victoria chola buds 2 make 1. that stupid cali girl doesn't even have her hair dyed the rt color(s). haha
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:24 PM GMT
    Finally, I can be beautiful
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:25 PM GMT
    tailgater_3 said
    TropicalMark said
    tailgater_3 saidpsssht, cali chola's doing it wrong.
    You gonna show us how to do it right? video or I call yer bluff! icon_lol.gificon_lol.gif


    (seriously, can you make a video and do it right?)


    lol, nah, but i can ask my La Victoria chola buds 2 make 1. that stupid cali girl doesn't even have her hair dyed the rt color(s). haha
    DO IT! DO IT!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:25 PM GMT
    Bale02 saidFinally, I can be beautiful
    You already are.. why ya gonna mess that up? icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:27 PM GMT
    salutay21 said
    TropicalMark said
    salutay21 said
    pocketnico saidAll I have to say is that I am SO GLAD that no one on the Mexican side of my family is a Chola or Cholo.

    Her eyebrows are too thick. Cholas usually shave off their eyebrows and draw a very thin black line in place.



    "You gotta, like, take a sharpee, but because I lent it to my niece for her quinceañera I'm gonna be using, like, the fluidline. You know I can't afford that fucking MAC shit. Make sure you put that shit on hella dark. Don't I look hella angry?"
    Dayum you got her DOWN!



    ^^ "Then yaah gonna get those messy vato locos all up in your chones. "


    ^^^ Haha ... . candidly .. I juss' about D I E D when she rolled out with that line .... .

    icon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gificon_surprised.gif


    LMAO I MISS MY CHOLAS FROM MIDDLE SCHOOL! I ran into one last year when I went to get Chinese takeout. Girl totally remembered me & was like ah man I remember you... You were awesome with all of us... I still talk to all the crew about you... Then I got an invite to a bbq but couldn't go. Apparently I had it good with that crew of cholos & cholas. LOL! I loved watching this bitch transform Sandra Bollock on George Lopez Tonight. I need a chola for foot backup... In a fight with butch lesbians... You sometimes need a dose of "THOUGH ASS PUTA!" ;-) icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:36 PM GMT
    I LOVE CHOLAS!!! Most of my friends were cholos and cholas in high school...ah good times icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:43 PM GMT
    pocketnico said


    THAT WAS AMAZING ! I now like Sandra Bullock 100% more x
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 15, 2011 8:55 PM GMT
    whateveryo said
    pocketnico said


    THAT WAS AMAZING ! I now like Sandra Bullock 100% more x


    Would you like to give Sandra a chav or pikey makeover in return? icon_cool.gif