If your dog was human, how would the conversation go?

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 8:41 PM GMT
    (Dog licks his manhood)

    Hey Cooper, do your balls taste good.

    (Cooper nods his head)

    Ah....good....

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 8:53 PM GMT
    m2USD.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 10:10 PM GMT
    "Wanna grab some food?"

    "Yup."
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 10:14 PM GMT
    "I wanna play, I wanna play, I wanna play...."
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 10:14 PM GMT
    "Leave me alone"

    "No"

    "Leave me alone"

    "No"

    "Leave me alone"

    "No"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 10:15 PM GMT
    "Can we go on a walk?"

    "Sure, walk your ass to the toilet."
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 10:51 PM GMT
    My dog:
    Play?
    Play?
    Play?
    Play?
    Play?
    Play?
    Food?
    Food?
    Food?
    Food?
    Food?
    Food?
    Food?
    Image and video hosting by TinyPic
  • allatonce

    Posts: 904

    Jan 06, 2012 10:57 PM GMT
    Trollileo said
    xrichx saidm2USD.jpg
    I love this meme.


    BAHAHAHAHA. Oh dogs.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 10:58 PM GMT
    Are we going now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
    How 'bout now?
  • disasterpiece

    Posts: 2991

    Jan 06, 2012 11:01 PM GMT
    My dog : Okay, they'll be waiting for us now.

    Me : Hm... Just 5 more minutes...

    408504_10150409376491933_549081932_86499

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:05 PM GMT
    *sigh*... now I want a dog.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:07 PM GMT
    MeOhMy said*sigh*... now I want a dog.


    yeah me too. I have cats and all they ever say is

    "Bitch, where's my food?"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:09 PM GMT
    dudewithabeard said
    MeOhMy said*sigh*... now I want a dog.


    yeah me too. I have cats and all they ever say is

    "Bitch, where's my food?"


    I live with a cat, too. But she loves me and has a hilarious foot fetish, so she can stay.

    But I want a great dane.

    black-great-dane-puppy.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:10 PM GMT
    Rex: "Thanks, Food Guy. {Urp!} When does 'WhoWantsWalkies!' guy get home??"icon_wink.gif
  • disasterpiece

    Posts: 2991

    Jan 06, 2012 11:10 PM GMT
    dudewithabeard said
    MeOhMy said*sigh*... now I want a dog.


    yeah me too. I have cats and all they ever say is

    "Bitch, where's my food?"


    Oh, well, that's better than

    "Oh my gooood, it smells sooo fricken good in here ! Oh shoot, you just cooked a steak ! NO WAY ! Ugh, let me taste your it, please, please, PLEAAAAASE ! Awww, come on, come on !"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:10 PM GMT
    Dog: Woof Woof

    Me: Woof Woof Woof

    Dog: WOOF WOOF

    Me: Grrrrr
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:11 PM GMT
    MeOhMy saidI live with a cat, too. But she loves me and has a hilarious foot fetish...

    Do tell...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:13 PM GMT
    Art_Deco said
    MeOhMy saidI live with a cat, too. But she loves me and has a hilarious foot fetish...

    Do tell...


    She loves being pet by your feet. You hold your foot out and she runs into it, rubs her face all over it, and then flops her body on the ground next to it, and if you rub her tummy with your foot she starts stretching out and pawing at the air, and all this while meowing, but it's the most strange meow ever, more of a squeaky "Bdddddaaah!"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:14 PM GMT
    In reality, it'd be muffled...

    i080729ballard.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:14 PM GMT
    My dog has loved to talk, ever since she was a pup. I'll have to record our next conversation and post it if this thread is still around.

    Today, she's mostly going on about "get out of this office and lets go do something, you lazy ass."
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:17 PM GMT
    My dogs nopt human but I still have convo with him. What can I say- he listens and sometimes wag his tail (thats a major seal of approval on what ever you said) icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:18 PM GMT
    A Poem, by Buddy

    Ball? Throw ball, throw ball
    Goddammit Dumdum, get away from my bowl
    I mo kill you, Dumdum.

    I like Mike. Ball?
    Tired now
    Oh, so old
    Ball!?

    That's my leash. Walk!!!?
    Oh fuck, we will walk.
    I fucking love to walk.
    Goddammit Dumdum, I walk first
    I mo kill you, Dumdum

    I like Dumdum. Pee?
    Smell his pee, lick his pee-pee
    Goddammit Dumdum, I go in first.
    I mo kill you, Dumdum

    This itches
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:31 PM GMT
    siamese cat:

    "Guess what I want!."
    "Go on, GUESS!, GUESS!"

    "GUESS AGAIN!"

    "GUESS AGAIN!"

    "GUESS AGAIN!"
    "WRONG!"

    "I WANNA GO OUT!"
    "MAKE IT SUMMER!"
    "i'M HUNGRY"
    "NOT FOR THAT!"

    "NOT THAT!"
    "NOT THAT!"
    IS IT SUMMER YET?"

    I WANNA TREAT!"
    "CAN I GO OUT?""

    "I WANNA GO OUT"

    "I LIKE WINTER!"
    "LEMME OUT!"
    " THAT'S WINTER?!!"

    "FUCK THAT YOU CAN CLEAN MY LITTERBOX, I'M LYING DOWN.."

    ...


    "GUESS WHAT I WANT?"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:38 PM GMT
    MeOhMy said
    dudewithabeard said
    MeOhMy said*sigh*... now I want a dog.


    yeah me too. I have cats and all they ever say is

    "Bitch, where's my food?"


    I live with a cat, too. But she loves me and has a hilarious foot fetish, so she can stay.

    But I want a great dane.

    black-great-dane-puppy.jpg


    I mean literally, the only times my cats will vocally communicate with me is when they are either hungry and want to go inside/outside.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 06, 2012 11:48 PM GMT
    Jaken said(Dog licks his manhood)

    Hey Cooper, do your balls taste good.

    (Cooper nods his head)

    Ah....good....



    Dog says to man: "Ha! Ha! Don't you wish you could do this? You'd never go out looking for pussy again!"