It's official. I'm a Gun Whore. Today's acquisition.

  • conservativej...

    Posts: 2465

    Mar 04, 2012 12:36 AM GMT
    Kimber Pro Carry II in Stainless Steel.

    Photobucket
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 12:49 AM GMT
    HAWT!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 12:50 AM GMT
    looks good wanting to pick myself up a 9mm soon
  • Import

    Posts: 7190

    Mar 04, 2012 1:40 AM GMT
    i wanna fuckin cum all over that thing/.
  • conservativej...

    Posts: 2465

    Mar 04, 2012 2:14 AM GMT
    atljoe74 saidlooks good wanting to pick myself up a 9mm soon


    I ordered a Kimber Target II in 10mm five months ago. I stopped by today to check on its' progress and walked out with the 45. Not that I do not have 45's mind you. Ergo the Gun Whore.
  • conservativej...

    Posts: 2465

    Mar 04, 2012 2:15 AM GMT
    xrichx saidHAWT!


    RJ cropped the pic, but yes HAWT!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 2:15 AM GMT
    Americans are scaryicon_eek.gif
  • Import

    Posts: 7190

    Mar 04, 2012 2:38 AM GMT
    dtmyh saidAmericans are scaryicon_eek.gif


    whatta bitch

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 2:49 AM GMT
    I'm confident there are fetishes out there yet to be discovered by man.

    or woman.

  • conservativej...

    Posts: 2465

    Mar 04, 2012 2:53 AM GMT
    dtmyh saidAmericans are scaryicon_eek.gif


    You're damn straight we are. Of course, my mother was Swiss. While in Switzerland I get to play with fully-automatic weapons without paying a tax. icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 3:04 AM GMT
    conservativejock said
    dtmyh saidAmericans are scaryicon_eek.gif


    You're damn straight we are. Of course, my mother was Swiss. While in Switzerland I get to play with fully-automatic weapons without paying a tax. icon_razz.gif


    Ha ha thats even better. Guns and no tax what a life.icon_cool.gif
    It was tongue in cheek boys dont go hating on me for being weirded out by your gun fetish.
  • conservativej...

    Posts: 2465

    Mar 04, 2012 3:11 AM GMT
    dtmyh said
    conservativejock said
    dtmyh saidAmericans are scaryicon_eek.gif


    You're damn straight we are. Of course, my mother was Swiss. While in Switzerland I get to play with fully-automatic weapons without paying a tax. icon_razz.gif


    Ha ha thats even better. Guns and no tax what a life.icon_cool.gif
    It was tongue in cheek boys dont go hating on me for being weirded out by your gun fetish.


    Oh it's cool man. No worry. What is truly scary about guns in America are the robbers, home invaders, and other felons who use them in crime.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 3:13 AM GMT
    HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL OMG americans
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 3:14 AM GMT
    conservativejock saidKimber Pro Carry II in Stainless Steel.
    Photo03031933.jpg
    fixed for newfags who can't html
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 3:17 AM GMT
     
  • conservativej...

    Posts: 2465

    Mar 04, 2012 6:54 PM GMT
    Anduru saidHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL OMG americans


    Yup. RealJock USA. icon_wink.gif
  • conservativej...

    Posts: 2465

    Mar 04, 2012 6:55 PM GMT
    Anduru said
    conservativejock saidKimber Pro Carry II in Stainless Steel.
    Photo03031933.jpg
    fixed for newfags who can't html


    Fixed Bitch. icon_biggrin.gif I'z a quick learner.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 7:44 PM GMT
    Canadians just jelly because it's easier (for the most part) to acquire, keep, and use firearms. icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 04, 2012 10:48 PM GMT
    AlphaTrigger saidCanadians just jelly because it's easier (for the most part) to acquire, keep, and use firearms. icon_biggrin.gif
    Yeah I'll be so jealous when somebody gets their brains blown out for a pair of Nikes.
  • disasterpiece

    Posts: 2991

    Mar 04, 2012 10:54 PM GMT
    AlphaTrigger saidCanadians just jelly because it's easier (for the most part) to acquire, keep, and use firearms. icon_biggrin.gif


    Not anymore. These fucking conservatives scrapped the Firearms registery last october.

    http://www.publicsafety.gc.ca/media/nr/2011/nr20111025-1-eng.aspx
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Mar 05, 2012 12:00 AM GMT
    That's only with long guns. It's near impossible to buy a pistol in Canada