Tight underwear.

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 6:07 PM GMT
    Did you know that wearing tight underwear can make you infertile. Tight underwear increases your scrotal temperature consequently lowering sperm production.

    Time to get rid of all ya' tight undies, lol.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 6:16 PM GMT
    afterfall saidDid you know that wearing tight underwear can make you infertile. Tight underwear increases your scrotal temperature consequently lowering sperm production.

    Time to get rid of all ya' tight undies, lol.


    I am not sure this is the target audience ..ummm.. to be worried about infertility and sperm production ...
    Maybe I am wrong.... icon_eek.gif
  • BlackJock79

    Posts: 437

    Jul 11, 2008 6:19 PM GMT
    mnjock2003 said
    afterfall saidDid you know that wearing tight underwear can make you infertile. Tight underwear increases your scrotal temperature consequently lowering sperm production.

    Time to get rid of all ya' tight undies, lol.


    I am not sure this is the target audience ..ummm.. to be worried about infertility and sperm production ...
    Maybe I am wrong.... icon_eek.gif


    LMAO! I was thinking the same thing! icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif
  • imperator

    Posts: 626

    Jul 11, 2008 6:20 PM GMT
    afterfall saidDid you know that wearing tight underwear can make you infertile. Tight underwear increases your scrotal temperature consequently lowering sperm production.

    Time to get rid of all ya' tight undies, lol.



    That must be why my bf has never gotten pregnant icon_confused.gif I was starting to think he might be barren icon_neutral.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 6:20 PM GMT
    The less to swallow the better.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 6:21 PM GMT
    Yeah I don't think infertility is gonna be a HUGE issue here!! And the tight underwear theory is only true if they have been worn tight over a LONG period of time!
  • Bunjamon

    Posts: 3161

    Jul 11, 2008 6:28 PM GMT
    I'm much more comfortable wearing underwear that keeps everything where it's supposed to be, and I'm not worried about making babies, so bring on the 2(x)ist and the calvins!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 6:32 PM GMT
    i love tight underwear ...

    tight underwear is ...

    hot ...

    and ...

    sexy ...

    in fact, my bf always attacks me when i'm wearing tight underwear ...

    my bf wants to make love ... lol ...

    cheers !!! icon_cool.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 6:46 PM GMT
    wait a minute... don't go there. some of us are dads and some of those that aren't do care about fathering kids some day.
  • Fiveldsp

    Posts: 99

    Jul 11, 2008 6:50 PM GMT
    precisely the reason why i have not worn underwear for over 5 years now... not to mention it just feels cooler that way icon_smile.gif

    Down with infertility...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 8:13 PM GMT
    Sean_85 saidThe less to swallow the better.


    Wow, you and i do not see eye to eye on that one man icon_twisted.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 8:21 PM GMT
    Cumdumpster! LOL
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 8:22 PM GMT
    BearCub17 said
    Sean_85 saidThe less to swallow the better.


    Wow, you and i do not see eye to eye on that one man icon_twisted.gif


    Haha well funny story.. Have you ever had it in your actual eye? Not coolio icon_razz.gif

    Let's just say I told my parents it was pink eye..
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 8:36 PM GMT
    I don't wear tight underwear. Last thing I need I need is a pair of useless numbnuts when I an chance for some nookie arises. But I don't mind if a guy want to wear tight undies, it's his junk. I know it just doesn't work for me icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 8:38 PM GMT
    Sedative saidCumdumpster! LOL


    You say that like it's a bad thing??? icon_twisted.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 8:49 PM GMT
    Sedative saidCumdumpster! LOL


    I prefer Cum-Receptacle. It infers that I like respectable cum, not just any 'ol cum.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 8:50 PM GMT
    I just spent a bunch on money on AndrewChristian.com the other day.

    Why?

    Because tight, well-cut underwear are hot.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 11, 2008 8:56 PM GMT
    I call them "ball-crushers". The Ginch Gonch briefs are the worse. I don't know or care whether they are "hot" on me, they are uncomfortable. They are in my reserve underwear drawer with all the others that don't feel right.
  • Bunjamon

    Posts: 3161

    Jul 11, 2008 9:16 PM GMT
    jaydub saidwait a minute... don't go there. some of us are dads and some of those that aren't do care about fathering kids some day.


    Not wearing tight underwear for a period increases sperm count. It's not like if you wear tight underwear for a week that you'll lose ALL YOUR SPERM FOOOOOOREEEEEVEEEER!

    And then there's adoption. As much as I'd like to pass on my genes, there are so many beautiful kids who need homes!
  • MisterT

    Posts: 1272

    Jul 11, 2008 9:54 PM GMT
    Nice fitting briefs are hot in my opinion, on the right body anyway. And since I don't plan on impregnating anyone, I don't really care if my fertile sperm count is low.

    As far as being ball crushers, I don't get any that are THAT tight, I actually get my correct size, and comfortable, unlike some guys that buy them a couple sizes too small icon_confused.gif . Some even have pouch fronts, that give more room icon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 12, 2008 1:43 AM GMT
    Infertility is fine by me. Adopt, people, adopt! Do we really need more mouths to feed when we don't have enough food as it is? Maybe I'm a pessimist but one of my favorite quotes is, "Intensification of food production always leads to an increase in global population"... tricky situation.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 12, 2008 2:43 AM GMT
    Did I mention I don't like wedgies? Yeah pitching at my buns when I should be strutting is kinda not how I work when I'm at a beach or pool. But that's just me.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 12, 2008 10:46 PM GMT
    nothing hotter then a hot guy in his tight undies with some wood snaking up the side. Fuck the infertile stuff. Wear the tight undies
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 12, 2008 10:51 PM GMT
    Alpha62667 saidnothing hotter then a hot guy in his tight undies with some wood snaking up the side. Fuck the infertile stuff. Wear the tight undies


    I wanna see Alpha in his tightie-whities! ... icon_biggrin.gif ... He's hawt ... icon_redface.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 13, 2008 6:07 PM GMT


    I am not sure this is the target audience ..ummm.. to be worried about infertility and sperm production ...
    Maybe I am wrong.... icon_eek.gif[/quote]

    Excuse me mnjock. Sometimes I forget that I'm only a gay man.