The HAPPY MALE FACES of CANADA

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 4:40 AM GMT
    icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 4:49 AM GMT
    Meh, snowbirds are overrated and can't drive worth fuck. icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 5:01 AM GMT
    paulflexes saidMeh, snowbirds are overrated and can't drive worth fuck. icon_razz.gif



    Well they do have happy, polite faces, even while you are tailgating them trying persuade them out of the left lane.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 5:06 AM GMT
    Iceblink said
    paulflexes saidMeh, snowbirds are overrated and can't drive worth fuck. icon_razz.gif



    Well they do have happy, polite faces, even while you are tailgating them trying persuade them out of the left lane.
    The left lane? Shit.. ANY lane, pick one! LMAO
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 5:08 AM GMT
    I love Anne Murray
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 5:09 AM GMT
    canada.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 5:09 AM GMT
    TropicalMark said
    Iceblink said
    paulflexes saidMeh, snowbirds are overrated and can't drive worth fuck. icon_razz.gif



    Well they do have happy, polite faces, even while you are tailgating them trying persuade them out of the left lane.
    The left lane? Shit.. ANY lane, pick one! LMAO
    No shit...earlier today I was in Phoenix, behind FIVE Canoodians, taking up every single lane and driving slow. icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 5:11 AM GMT
    Ya kidding me right? Toronto and from what I gather, Montreal are certifiably packed with hot, fit lads in need of some lovin'.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 10:23 AM GMT
    PA AIN'T GONNA MAKE IT!!!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 10:39 AM GMT
    tumblr_lfid0nKR471qakvzmo1_500.png
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 1:58 PM GMT
    The thread this thread was born out of, THE SAD TORSOS of AMERICA, seems to have disappeared.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 2:11 PM GMT
    Iceblink saidThe thread this thread was born out of, THE SAD TORSOS of AMERICA, seems to have disappeared.
    Nope it didnt.. just renamed to chill it!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 3:36 PM GMT
    Iceblink saidThe thread this thread was born out of, THE SAD TORSOS of AMERICA, seems to have disappeared.


    Does that mean I destroyed it? icon_twisted.gif

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 09, 2012 4:30 PM GMT
    TropicalMark said
    Iceblink saidThe thread this thread was born out of, THE SAD TORSOS of AMERICA, seems to have disappeared.
    Nope it didnt.. just renamed to chill it!


    Yeah, all those hot headless zombies were getting a mite bit agitated at having their dignity impugned for having lost their heads.

    icon_lol.gif