UPDATE: My Hot Fuck buddy

  • Dbrad3693

    Posts: 227

    May 26, 2012 5:54 PM GMT
    ( For those of us who read my hot fuck buddy thread)

    Well some of you were right

    He got super clinny
    Calling and texting none stop
    Wanting to hang everyday
    Getting emotional with things that are beyond being a friend

    He told me if i dont come to him today that it was over

    i said sorry but i do have a life
    He then said he had stong feelings for me
    I told him im sorry I see you as a friend and nothing more. I didnt want to hurt him and I said i was done
    He agreed

    SO Lesson learned? or find another?
    ...................................................Ehhhhhh Im 19 years old, i think that there is plenty of time for me to settle down. Looking for a fwb? HIT ME UP

    LMAO, im not really a douche bag jk
    But yeah thats the update icon_sad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 26, 2012 6:12 PM GMT
    How good was the sex?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 26, 2012 6:35 PM GMT
    Awwww. He must be crushed. icon_sad.gif
  • Greg83

    Posts: 60

    May 26, 2012 6:41 PM GMT
    What did he look like?
  • Dbrad3693

    Posts: 227

    May 26, 2012 7:07 PM GMT
    The sex was crazy good, icon_cool.gif

    Very very good at giving head and riding icon_biggrin.gif

    However couldnt date him

    Pothead, living only off the government again buying weed

    But such a great bottom,
    When we met I mainly bottomed, he almost made me a total top
    Thats how good
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 26, 2012 7:10 PM GMT
    Good fuck buddies are hard to find.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 26, 2012 7:13 PM GMT
    Give him about a month, then call/text him for a booty call. If he gives head that great and loves to ride your dick, he will want more. His booty will be itching for more. Then, keep him at arms length. Once a month should be enough to keep him on the hook, yet at a distance. Line up 12 of these, and you have throat and ass at least once a month from a rotating variety of men. Line up 24, and you now have a semi-monthly buffet.
  • TheBizMan

    Posts: 4091

    May 26, 2012 8:33 PM GMT
    Pretty sure most people said this would happen.
  • Dbrad3693

    Posts: 227

    May 26, 2012 9:55 PM GMT
    Yeah??? I think a lot of people warned me ahead of time, i really didnt listen hahaha

    It was like out of no where though...

    Anyway thanks so much for the advice, our sex was hot so i am waiting on him to hit me back up hopfully icon_cool.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 26, 2012 10:03 PM GMT
    I admit, a lot of us clingy bottoms will fall head over heels for a guy real quick. Especially if you have the Knight in Shining Armor quality that so many look for in a man. If you like the guy, but just don't wanna be his boyfriend, hit him up in a few weeks for a booty call. Most likely he will accept. Just be nice and be cautious about it icon_biggrin.gif
  • Import

    Posts: 7190

    May 26, 2012 10:28 PM GMT
    Well dude, you're such a dream boat....can u blame him?

    That beautiful body and face of urs? ugh, I'm in love and I havent even fucked you!

    yeah. . . fuck yeah, im so hard...awwww yeah, fuck me!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 26, 2012 10:30 PM GMT
    Isn't that kinda mean though? You know he has feelings for you, but you're willing to still have sex with him knowing it's probably only gonna torture him more? I'm not trying to be judgmental or anything, but if you just referred to him as a "friend" then maybe you shouldn't do things that might hurt his feelings?
  • Import

    Posts: 7190

    May 26, 2012 10:40 PM GMT
    dexter, when you're hot.....you're hot.

    do whatever the fuck u want.
    Hot people just like.... dont care about silly fuck buddies and clingy bottoms. There's always another to replace the last one.

    This guy is clearly gorgeous.
    C'mon.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 26, 2012 11:00 PM GMT
    I think Import may want to have sex with Brad. icon_idea.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 26, 2012 11:21 PM GMT
    You make me wanna throw my pager out the window
    Tell MCI to cut the phone calls
    Break my lease so I can move
    Cuz you a bug a boo, a bug a boo
  • TheBizMan

    Posts: 4091

    May 26, 2012 11:32 PM GMT
    BP201 saidYou make me wanna throw my pager out the window
    Tell MCI to cut the phone calls
    Break my lease so I can move
    Cuz you a bug a boo, a bug a boo


    Stop being so dang cutteeee

    cute_smiley_face_stickers-p2174770544934
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 27, 2012 12:15 AM GMT
    1234443297_ken_park_suicide.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 27, 2012 12:20 AM GMT
    Dbrad3693 said( For those of us who read my hot fuck buddy thread)

    Well some of you were right

    He got super clinny
    Calling and texting none stop
    Wanting to hang everyday
    Getting emotional with things that are beyond being a friend

    He told me if i dont come to him today that it was over

    i said sorry but i do have a life
    He then said he had stong feelings for me
    I told him im sorry I see you as a friend and nothing more. I didnt want to hurt him and I said i was done
    He agreed

    SO Lesson learned? or find another?
    ...................................................Ehhhhhh Im 19 years old, i think that there is plenty of time for me to settle down. Looking for a fwb? HIT ME UP

    LMAO, im not really a douche bag jk
    But yeah thats the update icon_sad.gif



    An intereting example of bragplaining
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 27, 2012 12:42 AM GMT
    TheBizMan said
    BP201 saidYou make me wanna throw my pager out the window
    Tell MCI to cut the phone calls
    Break my lease so I can move
    Cuz you a bug a boo, a bug a boo


    Stop being so dang cutteeee

    cute_smiley_face_stickers-p2174770544934


    BlowsKiss4.gif

    I'm so gay
  • Dbrad3693

    Posts: 227

    May 27, 2012 12:54 AM GMT
    Im not trying to be a dick.
    Thats why i cut it off
    I was in his position last year so i know somewhat how he feels

    I cut it off with him as nice as i can
    And I agree with dexter, It would only make things worse if I had sex with him
  • Dbrad3693

    Posts: 227

    May 27, 2012 12:56 AM GMT
    Trying to figure out if Import is being a dick or being for real???????????????
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 27, 2012 1:07 AM GMT
    Between those two choices, err away from dick and toward real.
  • rnch

    Posts: 11524

    May 27, 2012 1:13 AM GMT
    karmic payback IS a biotche.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 27, 2012 3:07 AM GMT
    GAMRican saidGive him about a month, then call/text him for a booty call. If he gives head that great and loves to ride your dick, he will want more. His booty will be itching for more. Then, keep him at arms length. Once a month should be enough to keep him on the hook, yet at a distance. Line up 12 of these, and you have throat and ass at least once a month from a rotating variety of men. Line up 24, and you now have a semi-monthly buffet.

    This
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 27, 2012 6:23 AM GMT
    Guys like you are jerks. Guys like you are also hypocrites.

    Your profile claims you are of the "committed" type... yet, clearly, you aren't.

    You prefer to feel better about yourself by knowing you can get any guy you want in bed and like to stomp over the heart of those who are naturally more susceptible to emotional tearing - bottoms.

    Psychologically, bottoms are USUALLY the emotional ones in a relationship... so, if you want to stop dealing with this, go BACK to your "bottom" days and find tops for fuck buddies.

    You'll find that they will treat you just the way you treated this bottom... cruel and cold.

    People like you are what's wrong with gay society. I'm entitled to my opinion, and i've studied enough of psychology to understand who you are and why you do what you do.

    EDIT: and yea... you're a DOUCHEBAG.

    It's good though that you showed your true colors on the forums