Dear Asian Community,

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 25, 2012 4:52 AM GMT
    Dear Asian Community of Gay Men,
    Why do you have such good genes that keep you looking young? Or is it something else like moisturizer or lotions? No I am not trolling I just really want to know.

    This thread was started because of this guys profile.

    http://www.realjock.com/Ayre
  • Karl

    Posts: 5787

    Jun 25, 2012 5:31 AM GMT
    actually it's not..
    When I am 20, I look like a 15 years old kid.
    YOU look like 25 , or even 30 ...
    BUT , when Im 40 , I look like a 40 years old man.
    You still look like 30.
    When Im 50 , I look like 50 ...
    And you look like 35-40.
    ____________________________________
    we 're young at first , but we'll get old faster after 30
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 25, 2012 5:36 AM GMT
    It does help your example that he has photo shopped to the max his pic!icon_redface.gif

    My last flatmate and good friend is Asian and loves to give me shit about how young he looks and I dont, lol

    But he is starting to sag a bit and get the old man Asian hairs growing from his chin.....even bigger LOL

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 25, 2012 6:18 AM GMT
    Karl saidactually it's not..
    When I am 20, I look like a 15 years old kid.
    YOU look like 25 , or even 30 ...
    BUT , when Im 40 , I look like a 40 years old man.
    You still look like 30.
    When Im 50 , I look like 50 ...
    And you look like 35-40.
    ____________________________________
    we 're young at first , but we'll get old faster after 30




    So what you're saying is Asian genes slow done around ages 20-29 but accelerate in their 30s?
  • Trauts

    Posts: 1012

    Jun 25, 2012 6:28 AM GMT
    I know lots of ppl are probably gonna kill me for saying this, but I wanna look older. I'm tired of looking like a twink icon_sad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 25, 2012 6:31 AM GMT
    ClayMotion said
    Karl saidactually it's not..
    When I am 20, I look like a 15 years old kid.
    YOU look like 25 , or even 30 ...
    BUT , when Im 40 , I look like a 40 years old man.
    You still look like 30.
    When Im 50 , I look like 50 ...
    And you look like 35-40.
    ____________________________________
    we 're young at first , but we'll get old faster after 30




    So what you're saying is Asian genes slow done around ages 20-29 but accelerate in their 30s?


    Pretty much. It's like this handy dandy chart.

    How_a3d51c_1870969.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 25, 2012 7:05 AM GMT
    CrackleSizzle saidI know lots of ppl are probably gonna kill me for saying this, but I wanna look older. I'm tired of looking like a twink icon_sad.gif


    Enjoy your twink days my son for soon enough they will be over and you'll hark back for the days when nothing sagged icon_cool.gificon_lol.gif
  • TheBizMan

    Posts: 4091

    Jun 25, 2012 7:12 AM GMT
    average_asian_woman_aging-510x153.jpg
  • Trauts

    Posts: 1012

    Jun 25, 2012 7:19 AM GMT
    northoz said
    CrackleSizzle saidI know lots of ppl are probably gonna kill me for saying this, but I wanna look older. I'm tired of looking like a twink icon_sad.gif


    Enjoy your twink days my son for soon enough they will be over and you'll hark back for the days when nothing sagged icon_cool.gificon_lol.gif


    Haha, I know but I appreciate the beauty of aging. I love how someone ages gracefully with the lines on their faces. Those lines are sexy! Haha
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 25, 2012 7:23 AM GMT
    CrackleSizzle said
    northoz said
    CrackleSizzle saidI know lots of ppl are probably gonna kill me for saying this, but I wanna look older. I'm tired of looking like a twink icon_sad.gif


    Enjoy your twink days my son for soon enough they will be over and you'll hark back for the days when nothing sagged icon_cool.gificon_lol.gif


    Haha, I know but I appreciate the beauty of aging. I love how someone ages gracefully with the lines on their faces. Those lines are sexy! Haha


    Its funny cause I used to be so vain now I see my lines as having lived, not so sexy first thing in the morning though lol
  • Trauts

    Posts: 1012

    Jun 25, 2012 7:31 AM GMT
    northoz said
    CrackleSizzle said
    northoz said
    CrackleSizzle saidI know lots of ppl are probably gonna kill me for saying this, but I wanna look older. I'm tired of looking like a twink icon_sad.gif


    Enjoy your twink days my son for soon enough they will be over and you'll hark back for the days when nothing sagged icon_cool.gificon_lol.gif


    Haha, I know but I appreciate the beauty of aging. I love how someone ages gracefully with the lines on their faces. Those lines are sexy! Haha


    Its funny cause I used to be so vain now I see my lines as having lived, not so sexy first thing in the morning though lol


    Oh, I doubt that. I've seen your pics. You are sexy, my friend.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 26, 2012 4:22 AM GMT
    the physical changes that indicate age in asian people are very different from most other peoples because of the bone structure and facial fat distribution along with the tendency to shuttle energy into lean muscle tissue in most asian people except koreans.

    it's not that Asians don't age, they just age differently. icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 26, 2012 9:28 AM GMT
    {this is not against the Black & White people to be precise at first ,so dont take my words below for racism }

    Asian skin is a global phenomenon
    As per my observation its coz Asians are a mix of all the three of the Race namely Caucasoid, Mongoloid & negroid
    so our skin is mostly yellow (not purely white or Black)

    when there's extreme sun it turns brown due to melanin cells & we are protected from the harsh sun rays & tanning protects us from sun burns which White skin is not built to resist its burns out whereas Asian skin turns dark

    whenever the sun harm is over it returns to a lightened skin yellowish or white(as for Arabs & west Asians)

    Our skin is very intact & since there's tremendous seasonal changes in all parts we are physically ready for all the seasons
    but its only for the habitat

    i have seen fair Asian guys leaving Asia in colder continents (like in Scandinavia , North America , Balkan countries,etc)
    who turn dark

    so id say that cause of biological effect
    &

    most of us dont get freckled & wrinkled coz of fresh vegetables we get in market
    our skincare line ranges from Unan (middle-eastern) ,Ayurveda(Indian Subcontinent) , Chinese & other east Asian herbal sciences
    which we practice on the skin
    & also that the collagen found in the tissue of asian skin is more than any other skin form so we are at a least rate of anti-aging products

    My mom is 60 years ld but she looks younger than my ex-boyfriend (who's a German ..he's around 45)
    my mom looks like his younger sister

    lol

    its genetic mostly
    but if ya wanna dig into the the health & beauty of asian science go for a research on asian range of herbal world
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 27, 2012 10:25 PM GMT
    It's the stinky fish sauce.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 27, 2012 10:42 PM GMT
    It's the preserved duck egg and nattō.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 27, 2012 11:00 PM GMT
    Sushi.

    nom nom nom
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 27, 2012 11:43 PM GMT
    TheBizMan saidaverage_asian_woman_aging-510x153.jpg


    lmao
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 28, 2012 2:01 AM GMT
    Ancient Chinese secret!

    Man, I'm surprised no one said this yet! icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 31, 2012 4:10 AM GMT
    I guess mostly genetic.
    I am almost 30, but most people would say I look like a college student.
    And thank god, not high school.
  • sailor_moon

    Posts: 179

    Jul 31, 2012 4:25 AM GMT


    6_34.jpg

    Sumanee Kunakasem(+cosmetic) 40 years old

    1_348.jpg

    Sumanee Kunakasem(+tons of Botox,Gluthathione,VitC,CoenzymeQ10 and cosmetic) 75 years old


    Why don't you guys ask her ??? !!!


    tumblr_lp15erHnKb1qg067po1_500.gif


    ╰☆╮PRINCESS SERENITY╭☽╯


    THE WHITE PRINCESS


    tumblr_lp1duwldHE1qg067po1_500.gif

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 31, 2012 4:38 AM GMT
    Hopefully I won't look 15 years old lmao
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 31, 2012 4:44 AM GMT
    TheBizMan saidaverage_asian_woman_aging-510x153.jpg


    This is SOOO true!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 31, 2012 9:00 AM GMT
    I'm pretty sure I could walk into the nearest middle school and blend in with the students.
    Maybe it's all the fish I eat?