RJ Rivals

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 3:35 AM GMT
    To play devils advocate, who on RJ do you think will make good rivals?

    Mine are as follows

    1) Zeriel VS Mohammed

    2) Cash VS FeartheFall

    3) Jewlicious VS SxyDarkHair
  • kevmoran

    Posts: 1543

    Apr 16, 2013 5:00 AM GMT
    4.) Kevmoran vs. Reese's Peanut Butter Cups
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 5:14 AM GMT
    Neight vs. Internet
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 6:50 AM GMT
    Mashoganubianprince vs. the sizes at clothing stores
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 6:54 AM GMT
    MashogaNubianPrince saidMashoganubianprince vs. the sizes at clothing stores


    GURRRL, didn't you recently get arrested for threatening to shoot up some mudder fawqers in some establishment/university?

    I'm asking on behalf of the people: what's really going on?

    Spill the T!

    tumblr_ma8nccGkrl1rfduvxo1_400.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 6:57 AM GMT
    _SAGE_ said
    MashogaNubianPrince saidMashoganubianprince vs. the sizes at clothing stores


    GURRRL, didn't you recently get arrested for threatening to shoot mudder fudders up in some establishment/university?

    I'm asking on behalf of the people: what's really going on?

    Spill the T!

    tumblr_ma8nccGkrl1rfduvxo1_400.gif


    Lol no that was Edward who shot his ex in the dick but I don't blame him. A guys gotta do what he is gotta do.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 6:57 AM GMT
    _SAGE_ said
    MashogaNubianPrince saidMashoganubianprince vs. the sizes at clothing stores


    GURRRL, didn't you recently get arrested for threatening to shoot mudder fudders up in some establishment/university?

    I'm asking on behalf of the people: what's really going on?

    Spill the T!

    tumblr_ma8nccGkrl1rfduvxo1_400.gif


    You just HAD to bring that up, huh?

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:00 AM GMT
    _SAGE_ said
    MashogaNubianPrince saidMashoganubianprince vs. the sizes at clothing stores


    GURRRL, didn't you recently get arrested for threatening to shoot mudder fudders up in some establishment/university?

    I'm asking on behalf of the people: what's really going on?

    Spill the T!

    tumblr_ma8nccGkrl1rfduvxo1_400.gif


    Why you being messy? Lol
    icon_lol.gif


  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:01 AM GMT
    Nonsense90 said...
    Lol no that was Edward who shot his ex in the dick but I don't blame him. A guys gotta do what he is gotta do.


    Oh, for real though, you're preaching to the choir ;]

    But, no, it was defo Mashoga. Somebody provided links to news sites that had his photos all over them (I can't recall the thread name now, but it was hella recent).

    tumblr_mefsozeHeL1rvjchw.gif
  • Fable

    Posts: 3866

    Apr 16, 2013 7:02 AM GMT
    SHADE IN HURR SAGE
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:03 AM GMT
    _SAGE_ said
    Nonsense90 said...
    Lol no that was Edward who shot his ex in the dick but I don't blame him. A guys gotta do what he is gotta do.


    Oh, for real though, you're preaching to the choir ;]

    But, no, it was defo Mashuga. Somebody provided links to news sites that had his photos all over them (I can't recall the thread name now, but it was hella recent).

    tumblr_mefsozeHeL1rvjchw.gif


    icon_confused.gif

    Links please...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:04 AM GMT
    _SAGE_ said
    MashogaNubianPrince saidMashoganubianprince vs. the sizes at clothing stores


    GURRRL, didn't you recently get arrested for threatening to shoot mudder fudders up in some establishment/university?

    I'm asking on behalf of the people: what's really going on?

    Spill the T!

    tumblr_ma8nccGkrl1rfduvxo1_400.gif


    GURL GIVE US THE TEA!!!!!!!!!!!!!!!!

    tumblr_m78447np3P1qjeo6t.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:06 AM GMT
    How the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almost a damn month.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:07 AM GMT
    MashogaNubianPrince saidHow the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almost a damn month.


    LOL! Ok this is turning me on icon_redface.gif

    #badboyzfetish
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:07 AM GMT
    Slim2010 said...
    You just HAD to bring that up, huh?



    Yeash, well, ya know icon_cool.gif

    tumblr_ls4x82wzAC1qmf62eo1_400.gif

    Edward24 said...
    Why you being messy? Lol icon_lol.gif


    I'm just trying to understand the truth behind the daily hot topics is all ;]

    Wendy_Williams_how_you_doin.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:08 AM GMT
    Nonsense90 said
    MashogaNubianPrince saidHow the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almost a damn month.


    LOL! Ok this is turning me on icon_redface.gif

    #badboyzfetish


    Lol I'm flaterred.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:08 AM GMT
    MashogaNubianPrince saidHow the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almost a damn month.


    Someone posted a thread with the links to the article. I'm not sharing any names. . . He deleted the thread though. It was up for less than a day.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:09 AM GMT
    Trollileo saidSage, use some tact!


    tumblr_m9ongiMxjr1rtqyx2.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:10 AM GMT


    _SAGE_ said
    Slim2010 said...
    You just HAD to bring that up, huh?



    Yeash, well, ya know icon_cool.gif

    tumblr_ls4x82wzAC1qmf62eo1_400.gif

    Edward24 said...
    Why you being messy? Lol icon_lol.gif


    I'm just trying to understand the truth behind the daily hop topics is all ;]

    Wendy_Williams_how_you_doin.jpg



    You silly lmao
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:12 AM GMT
    [quote][cite]MashogaNubianPrince said[/cite]
    Nonsense90 said
    MashogaNubianPrince saidHow the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almos

    Can you show me some links. It would be hot to see the actual news icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:12 AM GMT
    [quote][cite]_SAGE_ said[/cite]
    Slim2010 said...
    You just HAD to bring that up, huh?



    Yeash, well, ya know icon_cool.gif

    tumblr_ls4x82wzAC1qmf62eo1_400.gif

    How dare you Wendy Williams me. icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:12 AM GMT
    Slim2010 said
    MashogaNubianPrince saidHow the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almost a damn month.


    Someone posted a thread with the links to the article. I'm not sharing any names. . . He deleted the thread though. It was up for less than a day.


    Fuck that anominity shit I want names. I wanna know who the fuck is sharing my damn business. For real doe bra I ain't even gonna hurt nobody cause a Nigga just got but I wanna know who is it that I know who is on here saying shit and they don't know the story. They didn't find a gun and the wittness had no clue who it was until they escorted me from the building. The state ain't even filed charges so fuck y'all haters. Not talking about you Rion but them other judgmental motherfuckers. They wouldn't dare step to a nigga in person.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:12 AM GMT
    Nonsense90 said[quote][cite]MashogaNubianPrince said[/cite]
    Nonsense90 said
    MashogaNubianPrince saidHow the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almos

    Can you show me some links. It would be hot to see the actual news icon_razz.gif


    They're gone. The post was deleted that day.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:13 AM GMT
    MashogaNubianPrince saidHow the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almost a damn month.


    Yh boobaloo, it was documented in several news sources, and you know somebody up in RJ spotted this, and just had to spill those tea leaves for all to read and digest.

    Sorry to hear that you were locked up for so damn long though!

    Still, what are your thoughts and views on the events that transpired? No judgement here. Inquiring minds would just like to know, is all; you know how it is =]

    reporters-interview-woman.jpg

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 16, 2013 7:15 AM GMT
    Trollileo said
    MashogaNubianPrince saidHow the fuck did you hear about this? Did it make national rounds yet? I been locked up for almost a damn month.
    Did you get yourself a bitch?


    I actually did start seeing a really cute guy. At first I was insecure because he's more fit than me but he likes me for who I am but also what my body can be he isn't turned off by my size. He's really sweet. I lost a shit ton of weight in jail and now it's time to buff back up. Lost some muscle mass too despite all my working out but I did burn fat and I toned my delts a bit.