What's wrong with my hairline?

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:51 AM GMT
    Some...ok just ONE...poster on here seems to think there is something wrong with my hair and hairline.

    Any opinions out there from the peanut gallery?

    Also, is it common practice to wear a hat to the beach? Especially if you live in a area with a tropical climate....


    Just wanna know...icon_biggrin.gif

    Voting closed.

    Winner:

    jmusmc85!!!!

    Loser (in this poll and in life) :

    pazzy....womp womp!!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:53 AM GMT
    Show us a current picture of your hairline and then we'll let you know.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:53 AM GMT
    You don't have any hairline - you have a hat
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:54 AM GMT
    Erik101 saidShow us a current picture of your hairline and then we'll let you know.


    All those pics are current. Except the one of me while in the Marines. That was 2004 sometime...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:55 AM GMT
    ART_DECO saidYou don't have any hairline - you have a hat


    Ugh, would it kill you to click on my pics grandpa??!?!?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:55 AM GMT
    did this dude seriously make a thread over that shit? icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:56 AM GMT
    What's wrong with it?? Looks fine to me.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:58 AM GMT
    Why is pazzy so mean to me? Is he jealous of my full, lush, set of hair? He is a nappy headed ho, so I would be jealous too, but there is no reason for him to make up LIES!!!! icon_eek.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 3:59 AM GMT
    Neight saidWhat's wrong with it?? Looks fine to me.


    Pazzy, has nothing of value to use as comebacks.....so he made fun of.....


    my hairline....
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:00 AM GMT
    jmusmc85 said
    Erik101 saidShow us a current picture of your hairline and then we'll let you know.


    All those pics are current. Except the one of me while in the Marines. That was 2004 sometime...


    Your hairline looks fine! I don't see anything wrong with it. As for wearing a hat at the beach, yeah I would say it's common practice. Actually, you're protecting your head from the sun and I would encourage anyone to follow this practice.

    Just make sure you choose a hat that looks good on you. icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:01 AM GMT
    Erik101 said
    jmusmc85 said
    Erik101 saidShow us a current picture of your hairline and then we'll let you know.


    All those pics are current. Except the one of me while in the Marines. That was 2004 sometime...


    Your hairline looks fine! I don't see anything wrong with it. As for wearing a hat at the beach, yeah I would say it's common practice. Actually, you're protecting your head from the sun and I would encourage anyone to follow this practice.

    Just make sure you choose a hat that looks good on you. icon_biggrin.gif


    Thanks for you input.

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:05 AM GMT
    TheGuyNextDoor said
    jmusmc85 said
    Neight saidWhat's wrong with it?? Looks fine to me.


    Pazzy, has nothing of value to use as comebacks.....so he made fun of.....


    my hairline....

    b3110589e853315d039bcf479436b570.jpg
    Brother... you have a great hairline and full, thick hair like myself. I know all about wearing a hat when you don't want to jack with it. Shoo the buzzing fly away!


    Thanks dude!!!! You have great hair too!!! Silverfox!!!!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:06 AM GMT
    jmusmc85 said
    ART_DECO saidYou don't have any hairline - you have a hat


    Ugh, would it kill you to click on my pics grandpa??!?!?



    Why do you have to be so disrespectful? He said nothing to warrant that comment. If you worried half as much about your shitty personality and insecurity as you do your accessories, you'd be in good shape.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:07 AM GMT
    Scruffypup said
    jmusmc85 said
    ART_DECO saidYou don't have any hairline - you have a hat


    Ugh, would it kill you to click on my pics grandpa??!?!?



    Why do you have to be so disrespectful? He said nothing to warrant that comment. If you worried half as much about your shitty personality and insecurity as you do your accessories, you'd be in good shape.


    But what about MY HAIR?!?!?!! icon_mad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:07 AM GMT
    jmusmc85 said
    Scruffypup said
    jmusmc85 said
    ART_DECO saidYou don't have any hairline - you have a hat


    Ugh, would it kill you to click on my pics grandpa??!?!?



    Why do you have to be so disrespectful? He said nothing to warrant that comment. If you worried half as much about your shitty personality and insecurity as you do your accessories, you'd be in good shape.


    But what about MY HAIR?!?!?!! icon_mad.gif


    You're only as attractive as your personality.....therefore your hair looks like shit.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:09 AM GMT
    jmusmc85 saidPazzy, has nothing of value to use as comebacks.....so he made fun of.....


    my hairline....
    You definitely have better hair.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:10 AM GMT
    Scruffypup said
    jmusmc85 said
    Scruffypup said
    jmusmc85 said
    ART_DECO saidYou don't have any hairline - you have a hat


    Ugh, would it kill you to click on my pics grandpa??!?!?



    Why do you have to be so disrespectful? He said nothing to warrant that comment. If you worried half as much about your shitty personality and insecurity as you do your accessories, you'd be in good shape.


    But what about MY HAIR?!?!?!! icon_mad.gif


    You're only as attractive as your personality.....therefore your hair looks like shit.


    Ok...

    3 votes for my hair being fine...

    1 vote for me having a shitty personality so my hair sucks too and I hate old people or something-something whatever the fuck Pup was rambling about...


    any more votes?

    Pazzy and myself can't vote either!!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:11 AM GMT
    Neight said
    jmusmc85 saidPazzy, has nothing of value to use as comebacks.....so he made fun of.....


    my hairline....
    You definitely have better hair.


    Thanks neight!! I like your hat too!!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:14 AM GMT
    There is nothing wrong with your hairline.

  • HottJoe

    Posts: 21366

    May 16, 2013 4:15 AM GMT
    Noodz?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:18 AM GMT
    HottJoe saidNoodz?


    I don't see how this will help you decide about my hairline....icon_confused.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:19 AM GMT
    Looks fine.
  • HottJoe

    Posts: 21366

    May 16, 2013 4:20 AM GMT
    jmusmc85 said
    HottJoe saidNoodz?


    I don't see how this will help you decide about my hairline....icon_confused.gif


    It'll help me decide which way to vote.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:20 AM GMT
    the fact that this dude went from bragging about how much dick he gets, how i'll always be an angry black man, and my mother being a welfare queen in his failed attempt to diss me then turns around to make a thread asking about his hairline after i mentioned that shit. icon_lol.gif anytime you have to ask... the damage is done.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 16, 2013 4:25 AM GMT
    pazzy saidthe fact that this dude went from bragging about how much dick he gets, how i'll always be an angry black man in his failed attempt to diss me then turns arond to make a thread asking about his hairline after i mentioned that shit. icon_lol.gif anytime you have to ask... the damage is done.


    Dis shit doesn't even make sense! WTF are you talking about? How does this thread proving anything but that so far, I was right! Ny hairline is fine, are either....


    A) You are blind as shit

    B) A liar

    C) All of the above....


    You are done bitch!!! DONE!!!


    BAHAHAHAH VICTORY IS MINE!!!!