early 2000s pop-punk revival?????

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 17, 2013 2:59 AM GMT
    yesterday i heard treble charger on the radio when i went for pizza
    does anybody even fucking remember that band?!?!?!?!?

    i thought we were still in the 90s-are-cool period
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 17, 2013 3:03 AM GMT
    not gonna front. there's are some gems in the pop punk if you're willing to check for them. blink 182 was the shit but they haven't been the same since they broke up and reunited. that 2003 album, the 1999 one and the 1997 ones were dope. the other ones are okay. simple plan's first album was dope. but yeah, most of pop punk is pure ass. stopped messing with it awhile ago when that all time low group came along and that emo movement was in full swing. no thanks.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 17, 2013 3:21 AM GMT
    blink 182 and simple plan both suck lmfao
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 17, 2013 3:26 AM GMT
    McQueen saidblink 182 and simple plan both suck lmfao


    hell no about blink 182 sucking BUT not gonna dispute what you said about simple plan. they fell off right after their first album. that second album is collecting dust rght now.

    what do you listen to anyway?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 17, 2013 4:37 AM GMT
    Björk, Gus Gus, Dragonette, Marina & the Diamonds, Robyn, Mika, Grimes, Diamond Rings, NewVillager

    lots of stuff basically lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 17, 2013 5:39 AM GMT
    McQueen saidBjörk, Gus Gus, Dragonette, Marina & the Diamonds, Robyn, Mika, Grimes, Diamond Rings, NewVillager

    lots of stuff basically lol


    so according to google, you're into a lot of techno, glowstick, molly popping music, aye?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 17, 2013 5:47 AM GMT
    Marina and the Diamonds <3
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 17, 2013 6:58 AM GMT
    pazzy said
    McQueen saidBjörk, Gus Gus, Dragonette, Marina & the Diamonds, Robyn, Mika, Grimes, Diamond Rings, NewVillager
    lots of stuff basically lol
    so according to google, you're into a lot of techno, glowstick, molly popping music, aye?
    ew what no that isnt rave music at all