wait...what?

  • Import

    Posts: 7190

    Jun 15, 2013 4:12 PM GMT
    Cash and Scruffy are gone?

    Why? Can someone tell me what happened?


    Also, Claystation-- was he a girl this whole time using fake pics?
    I have no idea what's going on. Probably because I have a life, but still... what the fuck is going on? icon_question.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:13 PM GMT
    Following this thread because I'm lost too and can't keep up with all this drama here lately.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:14 PM GMT
    Import saidCash and Scruffy are gone?

    Why? Can someone tell me what happened?


    Also, Claystation-- was he a girl this whole time using fake pics?
    I have no idea what's going on. Probably because I have a life, but still... what the fuck is going on? icon_question.gif


    bummer....cash....lol! too bad....Scruffy....that sucks! I am sure they will return, everyone does.icon_wink.gif
  • HottJoe

    Posts: 21366

    Jun 15, 2013 4:15 PM GMT
    Yeah, Clay turned out to be fake (or at least leading a double life, no one really knows which). He closed his account, and a couple of guys are really upset about it and leaving RJ over it.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:19 PM GMT
    Excuse me for laughing over this but WHY?
  • Import

    Posts: 7190

    Jun 15, 2013 4:19 PM GMT
    HottJoe saidYeah, Clay turned out to be fake (or at least leading a double life, no really knows which). He closed his account, and a couple of guys are really upset about it and leaving RJ over it.


    LOL @ the fools who were all like "omg, claystation is hawwwt"

    whole time dude aint even real. Too funny. Let the record show that I've never once directly communictaed with ClayStation via pvt msg or on the forums..., because I always thought there was something off about him. . . I have a good sense like that...Just like how I was right about "Boland"...being a fake too. Damn, im good.

    Anyway, if people are leaving because they got duped by a fake...I say good, get the fuck out. icon_rolleyes.gif they're mad cuz they feel stupid....rightfully so. lol. Their little fantasy that was "Claystation" turned out to be a fake,....this shit went on for years lolz

    Anyway, good morning everyone.
  • Import

    Posts: 7190

    Jun 15, 2013 4:21 PM GMT
    btw, that fag scruffypup deleted me off facebook. icon_rolleyes.gif

    A virtual slap in the face? lol
  • HottJoe

    Posts: 21366

    Jun 15, 2013 4:22 PM GMT
    Import said
    HottJoe saidYeah, Clay turned out to be fake (or at least leading a double life, no really knows which). He closed his account, and a couple of guys are really upset about it and leaving RJ over it.


    LOL @ the fools who were all like "omg, claystation is hawwwt"

    whole time dude aint even real. Too funny. Let the record show that I've never once directly communictaed with ClayStation via pvt msg or on the forums..., because I always thought there was something off about him. . . I have a good sense like that...Just like how I was right about "Boland"...being a fake too. Damn, im good.

    Anyway, if people are leaving because they got duped by a fake...I say good, get the fuck out. icon_rolleyes.gif they'er mad cuz they feel stupid....rightfully so. lol

    Anyway, good morning everyone.

    In retrospect, there were a lot of red flags.... I had an interesting pvt convo with him once that just makes so much more sense now. So weird....
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:23 PM GMT
    Clay was fake, wow. Didn't expect that one... wonder who he stole those pics from though, because whoever that guy is is indeed hot lol.

    But what about Scruffy? I hope he's not fake.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:24 PM GMT
    Import saidbtw, that fag scruffypup deleted me off facebook. icon_rolleyes.gif

    A virtual slap in the face? lol


    Scruffy still has an RJ page
    http://www.realjock.com/Scruffy

    but Cash does not....

    and claystation.....nope.....oh well....icon_rolleyes.gif


    I am 100% real and male and have been for the 6+ years I have been here.icon_cool.gif
  • Import

    Posts: 7190

    Jun 15, 2013 4:25 PM GMT
    HottJoe said
    Import said
    HottJoe saidYeah, Clay turned out to be fake (or at least leading a double life, no really knows which). He closed his account, and a couple of guys are really upset about it and leaving RJ over it.


    LOL @ the fools who were all like "omg, claystation is hawwwt"

    whole time dude aint even real. Too funny. Let the record show that I've never once directly communictaed with ClayStation via pvt msg or on the forums..., because I always thought there was something off about him. . . I have a good sense like that...Just like how I was right about "Boland"...being a fake too. Damn, im good.

    Anyway, if people are leaving because they got duped by a fake...I say good, get the fuck out. icon_rolleyes.gif they'er mad cuz they feel stupid....rightfully so. lol

    Anyway, good morning everyone.

    In retrospect, there were a lot of red flags.... I had an interesting pvt convo with him once that just makes so much more sense now. So weird....


    It's like as if he/she was trying to catfish all of RJ lol. .
    Spill the deets, Joe. C'mon. What were the red flags? He's not even real and he/she is gone now anyway, so let's hear what that convo was about.

  • HottJoe

    Posts: 21366

    Jun 15, 2013 4:25 PM GMT
    Sporty_g said
    Import saidbtw, that fag scruffypup deleted me off facebook. icon_rolleyes.gif

    A virtual slap in the face? lol


    Scruffy still has an RJ page
    http://www.realjock.com/Scruffy

    but Cash does not....

    and claystation.....nope.....oh well....icon_rolleyes.gif


    That's not Scruffypup.
  • Import

    Posts: 7190

    Jun 15, 2013 4:25 PM GMT
    OneSongGlory saidClay was fake, wow. Didn't expect that one... wonder who he stole those pics from though, because whoever that guy is is indeed hot lol.

    But what about Scruffy? I hope he's not fake.


    No, he's not fake.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:27 PM GMT
    So when did all of this go down? Shouldn't there be a thread where we can get all the details? I love the mystery behind all of this lol
  • Import

    Posts: 7190

    Jun 15, 2013 4:29 PM GMT
    Sporty_g said
    Import saidbtw, that fag scruffypup deleted me off facebook. icon_rolleyes.gif

    A virtual slap in the face? lol


    Scruffy still has an RJ page
    http://www.realjock.com/Scruffy

    but Cash does not....

    and claystation.....nope.....oh well....icon_rolleyes.gif


    I am 100% real and male and have been for the 6+ years I have been here.icon_cool.gif


    bro, no one's like questioning whether you're real or not. Your pics aren't hot. icon_rolleyes.gif

    Only good looking people get questioned whether they'e real or not due to the fact that no one would steal ugly ppl's pics and put them on a fake profile.

    I'm not saying you're ugly, so dont take it that way.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:31 PM GMT
    HottJoe said
    Sporty_g said
    Import saidbtw, that fag scruffypup deleted me off facebook. icon_rolleyes.gif

    A virtual slap in the face? lol


    Scruffy still has an RJ page
    http://www.realjock.com/Scruffy

    but Cash does not....

    and claystation.....nope.....oh well....icon_rolleyes.gif


    That's not Scruffypup.


    sorry....didn't look far enough up the thread to get the full name
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:36 PM GMT
    People come & go, into & out of our life.
    On our path, sometimes we'll discover that 'people we think that were bad are in fact good, people we think good are in fact bad'
    People come & go
    We have to deal with it.
    It'll surely leaves a mark in our memories, but it can only be erased(at least the nostalgic feeling) by finding new people.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:36 PM GMT
    Import said
    Sporty_g said
    Import saidbtw, that fag scruffypup deleted me off facebook. icon_rolleyes.gif

    A virtual slap in the face? lol


    Scruffy still has an RJ page
    http://www.realjock.com/Scruffy

    but Cash does not....

    and claystation.....nope.....oh well....icon_rolleyes.gif


    I am 100% real and male and have been for the 6+ years I have been here.icon_cool.gif


    bro, no one's like questioning whether you're real or not. Your pics aren't hot. icon_rolleyes.gif

    Only good looking people get questioned whether they'e real or not due to the fact that no one would steal ugly ppl's pics and put them on a fake profile.

    I'm not saying you're ugly, so dont take it that way.


    To each his own....My comment was a joke saying that I am "REAL".....and only a SHALLOW ASSHOLE would attack another over not being hot...but I'm not calling you a SHALLOW ASSHOLE, so don't take it that way ... OK Bro?.....icon_smile.gif
  • HottJoe

    Posts: 21366

    Jun 15, 2013 4:38 PM GMT
    Import said
    HottJoe said
    Import said
    HottJoe saidYeah, Clay turned out to be fake (or at least leading a double life, no really knows which). He closed his account, and a couple of guys are really upset about it and leaving RJ over it.


    LOL @ the fools who were all like "omg, claystation is hawwwt"

    whole time dude aint even real. Too funny. Let the record show that I've never once directly communictaed with ClayStation via pvt msg or on the forums..., because I always thought there was something off about him. . . I have a good sense like that...Just like how I was right about "Boland"...being a fake too. Damn, im good.

    Anyway, if people are leaving because they got duped by a fake...I say good, get the fuck out. icon_rolleyes.gif they'er mad cuz they feel stupid....rightfully so. lol

    Anyway, good morning everyone.

    In retrospect, there were a lot of red flags.... I had an interesting pvt convo with him once that just makes so much more sense now. So weird....


    It's like as if he/she was trying to catfish all of RJ lol. .
    Spill the deets, Joe. C'mon. What were the red flags? He's not even real and he/she is gone now anyway, so let's hear what that convo was about.



    He wanted to know about my bf... like if my bf knew I was on RJ, and if I ever cheated on him. It was weird, like he was probing me for info, but not because he was hitting on me or anything. It was like he was applying it to his own life. I basically told him that my bf knows I'm on RJ, and everyone on RJ knows I have a bf. He called me a cyber slut and confided that he was a cyber slut too. I had no idea what he meant at the time, because I thought he was single.... Assuming he is real, then the biggest difference between him and me is that I'll never get caught in a lie. Everyone already knows my story, because I never said I was single or made up anything about myself in the first place.
  • Import

    Posts: 7190

    Jun 15, 2013 4:38 PM GMT
    Sporty_g said
    Import said
    Sporty_g said
    Import saidbtw, that fag scruffypup deleted me off facebook. icon_rolleyes.gif

    A virtual slap in the face? lol


    Scruffy still has an RJ page
    http://www.realjock.com/Scruffy

    but Cash does not....

    and claystation.....nope.....oh well....icon_rolleyes.gif


    I am 100% real and male and have been for the 6+ years I have been here.icon_cool.gif


    bro, no one's like questioning whether you're real or not. Your pics aren't hot. icon_rolleyes.gif

    Only good looking people get questioned whether they'e real or not due to the fact that no one would steal ugly ppl's pics and put them on a fake profile.

    I'm not saying you're ugly, so dont take it that way.


    To each his own....My comment was a joke saying that I am "REAL".....and only a SHALLOW ASSHOLE would attack another over not being hot...but I'm not calling you a SHALLOW ASSHOLE, so don't take it that way ... OK Bro?.....icon_smile.gif


    LOL, ok. icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:41 PM GMT
    Bloody oath , so much drama ...Clay was fake , whoa , i would have never guessed ! Hey mates i never said i was smart ..hahaha.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:42 PM GMT
    I got a strange RJ email yesterday, from a guy who had joined RJ that same day. He asked me if I was "close" to Clay, because he claimed Clay was using a stolen pic that belonged to someone he knew. He wanted my help in resolving the problem.

    I don't know Clay except as a Forum poster, so I provided the procedure for contacting Admin if this guy wanted to make a claim of identity theft, and to include any tangible proof he had. Without solid proof Admin is more likely to come down on the accuser than the accused.

    He didn't reply back, and today that new guy's profile is Hidden/Deleted. So yeah, some odd stuff going on. icon_question.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 15, 2013 4:47 PM GMT
    Is there a pic of Clay around?
    I saw his profile and did not think he was hot.
  • Import

    Posts: 7190

    Jun 15, 2013 4:52 PM GMT
    HottJoe said
    Import said
    HottJoe said
    Import said
    HottJoe saidYeah, Clay turned out to be fake (or at least leading a double life, no really knows which). He closed his account, and a couple of guys are really upset about it and leaving RJ over it.


    LOL @ the fools who were all like "omg, claystation is hawwwt"

    whole time dude aint even real. Too funny. Let the record show that I've never once directly communictaed with ClayStation via pvt msg or on the forums..., because I always thought there was something off about him. . . I have a good sense like that...Just like how I was right about "Boland"...being a fake too. Damn, im good.

    Anyway, if people are leaving because they got duped by a fake...I say good, get the fuck out. icon_rolleyes.gif they'er mad cuz they feel stupid....rightfully so. lol

    Anyway, good morning everyone.

    In retrospect, there were a lot of red flags.... I had an interesting pvt convo with him once that just makes so much more sense now. So weird....


    It's like as if he/she was trying to catfish all of RJ lol. .
    Spill the deets, Joe. C'mon. What were the red flags? He's not even real and he/she is gone now anyway, so let's hear what that convo was about.



    He wanted to know about my bf... like if my bf knew I was on RJ, and if I ever cheated on him. It was weird, like he was probing me for info, but not because he was hitting on me or anything. It was like he was applying it to his own life. I basically told him that my bf knows I'm on RJ, and everyone on RJ knows I have a bf. He called me a cyber slut and confided that he was a cyber slut too. I had no idea what he meant at the time, because I thought he was single.... Assuming he is real, then the biggest difference between him and me is that I'll never get caught in a lie. Everyone already knows my story, because I never said I was single or made up anything about myself in the first place.


    oh my. . . That's a bit strange, I agree. icon_confused.gif
  • Fable

    Posts: 3866

    Jun 15, 2013 4:54 PM GMT
    Import said
    HottJoe saidYeah, Clay turned out to be fake (or at least leading a double life, no really knows which). He closed his account, and a couple of guys are really upset about it and leaving RJ over it.


    LOL @ the fools who were all like "omg, claystation is hawwwt"

    whole time dude aint even real. Too funny. Let the record show that I've never once directly communictaed with ClayStation via pvt msg or on the forums..., because I always thought there was something off about him. . . I have a good sense like that...Just like how I was right about "Boland"...being a fake too. Damn, im good.

    Anyway, if people are leaving because they got duped by a fake...I say good, get the fuck out. icon_rolleyes.gif they're mad cuz they feel stupid....rightfully so. lol. Their little fantasy that was "Claystation" turned out to be a fake,....this shit went on for years lolz

    Anyway, good morning everyone.




    This!!