DO BIRDS SHIT ON YOUR CLOTHES?

  • MartinMPL

    Posts: 481

    Jul 16, 2013 6:40 AM GMT
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 7:08 AM GMT
    Birds should shit on your camera.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 7:22 AM GMT
    When I was a kid a bird shat on my shorts at Disney World... I was like........... WTF ( o.o) lets go back to the condo! lol
  • Rene_Aensland

    Posts: 2495

    Jul 16, 2013 11:59 AM GMT
    HA HAA!

    Oh Thank God one hasn't.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 12:01 PM GMT
    Well yes while I was was eating out, luckily wasn't my food, on my right shoulder.

    Best part a white polo.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 1:38 PM GMT
    A pigeon shat on my head in SF. I felt something on my head, then I looked up and there was a pigeon's ass hanging over the edge of the building....not my best day lol.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 1:48 PM GMT
    No, but they shit on my car all the time! icon_mad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 1:52 PM GMT
    Right after my sister got all dressed up for her wedding, she went outside and a bird shit in her hair. It must have been an omen. The marriage was annulled three months later.
    My parrots shit on me occasionally.
    One in a blue moon, one will fly down from the cage, land on my chest, take a dump, and then fly back.
    The hell?

    Bird011607a.jpg
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 1:59 PM GMT
    if you spend a fair amout of time out doors then it's gonna happen so yeah - been shit on many times. the key, however, is to leave it alone and let it dry. it takes a couple hours but then you can flake it off and it leaves no mark. yeah - it's nasty, but that way it only ruins a few hours instead of the whole day.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 2:21 PM GMT
    Voltaire saidif you spend a fair amout of time out doors then it's gonna happen so yeah - been shit on many times. the key, however, is to leave it alone and let it dry. it takes a couple hours but then you can flake it off and it leaves no mark. yeah - it's nasty, but that way it only ruins a few hours instead of the whole day.

    And it gives your hair great body!
    (Speaking of great body...)
  • FitGwynedd

    Posts: 1468

    Jul 16, 2013 2:22 PM GMT
    I feed seagulls to ease the pain of not having a boyfriend and I find that they generally shit to mark territory.
  • FitGwynedd

    Posts: 1468

    Jul 16, 2013 2:23 PM GMT
    Voltaire saidif you spend a fair amout of time out doors then it's gonna happen so yeah - been shit on many times. the key, however, is to leave it alone and let it dry. it takes a couple hours but then you can flake it off and it leaves no mark. yeah - it's nasty, but that way it only ruins a few hours instead of the whole day.


    Don't ingest the dust as it carries all sorts of diseases.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 3:10 PM GMT
    I had one dump on me recently. Hit the shoulder of my jacket….wtf! Sucks. icon_cry.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 3:11 PM GMT
    How many of these are there all together?
    I don't want to miss any.
  • metta

    Posts: 39099

    Jul 16, 2013 3:25 PM GMT
    Australia....hmmm I would have never of guessed that you were from Australia.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 3:37 PM GMT
    It recently happened when I was getting out of my car in a parking lot, because it seems modern seagulls have left the beach for easy living in restaurant and shopping center parking lots. It's like the bird version of white flight to the suburbs.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 4:01 PM GMT


    Someone is being a little optimistic here....icon_rolleyes.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 4:03 PM GMT
    They shit on my car all the time



    icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 4:54 PM GMT
    In the early '80, I was at an outdoor beach bar with friends, and in those days gay guys still pressed their clothes and dressed up, at least to go to this place. I had on a pair of white linen shorts and I had just picked up drinks for my friends and was walking through the patio when a massive dump hit the front of my shorts. The only thing to do was laugh at it.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 6:36 PM GMT
    JohnSpotter saidRight after my sister got all dressed up for her wedding, she went outside and a bird shit in her hair. It must have been an omen. The marriage was annulled three months later.
    My parrots shit on me occasionally.
    One in a blue moon, one will fly down from the cage, land on my chest, take a dump, and then fly back.
    The hell?

    Bird011607a.jpg


    0_0.................

    TAHHHHHHGAHGFT RHTEVCETGCHB$ECHHHHHHHHHHHHHHAHHHHHHHHHHAa

    OMG Your Parrots HATE You!

    (Still Laughing!)
  • Fable

    Posts: 3866

    Jul 16, 2013 7:18 PM GMT
    your hairline makes me lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 7:38 PM GMT
    Why does this guy sound like a British hood-rat?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 7:57 PM GMT
    Shawnathan said
    7Famark saidWhy does this guy sound like a British hood-rat?
    You watched it? That's like being Rickroll'd


    RJ lesson: Never watch one of Martin's weird-ass attention whoring contentless videos.

    Second RJ lesson: Never post in a thread about one of Martin's weird-ass attention whoring contentless videos.


    Wait, wait.... dammit. icon_mad.gificon_mad.gificon_mad.gificon_mad.gificon_mad.gificon_mad.gificon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jul 16, 2013 8:11 PM GMT
    Only when they don't approve of my choice of clothing for the day.
  • Fable

    Posts: 3866

    Jul 16, 2013 8:19 PM GMT
    7Famark saidWhy does this guy sound like a British hood-rat?



    no he doesn't





    that's from a few years ago though. and it's london slang not british.