Beauty mark :)

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 3:26 PM GMT
    Alright sooooo weird question. I have a mole a.k.a beauty mark on myright side of the crotch area. Like right in the middle of all the pubes lol

    My question is would that gross you out or would you like it?

    Ive been thinking of getting it removed. But it is a part of me and I think its unique haha

    Dont give me toooo much shit please

    And maybe let us know what you think thats weird or different about you?
  • Fable

    Posts: 3866

    Dec 05, 2013 3:33 PM GMT
    MOOOOOOOOOOOLOOOLLLLEEEEEEEEE





    Lmao no leave it. It's fine.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 3:41 PM GMT
    I could cut it out and make some quacaMOLÉ

    I know thats all I can think of when I see it haha my pubes are covering it up right now but if I trimmed it would stand out.

    Ive never seen anyone have one down there. Thankfully its not on my dick icon_smile.gif lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 3:41 PM GMT
    I have one by each nipple. Lol i like them.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 3:46 PM GMT
    I guess I shoulve said dont ask for pictures of my junk. icon_smile.gif

    Takes alot more than that too get a peak. icon_smile.gif

    I have some near my nipples too icon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 3:49 PM GMT
    I've got an obsession with keeping my skin unmarked.
    Don't know why but if I see a lttle mark on me anywhere, I'm off to the dermatologist.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 4:03 PM GMT
    Thats kinda hown I feel except I dont want to spend that much money removing everything lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 7:51 PM GMT
    I have one on my cock.. though I gotta say it gets compliments lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 8:42 PM GMT
    Behemothboi saidI have one on my cock.. though I gotta say it gets compliments lol
    true lol its hot icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 8:50 PM GMT
    Embrace that shit and love it. Your ideal partners will too.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 8:53 PM GMT
    TrevorMark saidEmbrace that shit and love it. Your ideal partners will too.


    Haha alright I will, just because im getting lined out so forcefully ;)
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 9:44 PM GMT
    In some states it's better to have easily identifiable junk than others, so if there's even a chance that an anatomically correct puppet and courtroom testimony might be in your future I'd have it removed!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Dec 05, 2013 10:00 PM GMT
    Im pretty positive my junk will not be in any legal disputes....