Straight Boys Dirty Dancing. Together.

  • EricLA

    Posts: 3461

    Jan 15, 2009 4:32 AM GMT
    Found this on OMG. What a clip. Here's the intro:

    These two boys were removed from a school dance after "dirty dancing" with girls, and the above clip, from a new show called The Principal's Office, shows the boys trying to demonstrate to the principal (on each other) exactly what they were doing with the girls. There is an adult movie idea in here somewhere, I know it.

    Here's the clip -- it's a funny one:


  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:09 AM GMT
    "I like your tie."
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:10 AM GMT
    Blonde one will be in porn.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:16 AM GMT
    pause it at 1:32


    they're clearly fucking with the principal


    "do you have anything else you want to share with me?"
    "i love you"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:20 AM GMT
    wow
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:20 AM GMT
    Pinny saidBlonde one will be in porn.


    they are both blonde



    and none of that was dirty dancing. Stop getting a hardon over straight guys.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:23 AM GMT
    Fable saidthey are both blonde

    fine, the short haired blonde one as opposed to the dirty sandy almost light-brown head.

    Also, Eric is hardly the person to get a hardon over the straightys, calm down. If you read the post, he said it was to be funny.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:26 AM GMT
    Hahahaha that's sooo hilarious! That's something that totally would've happened at my old high school! That's a stupid reason to get called into the office for though... I don't get it... It's a dance... What do you want them to do? Stand around and talk? lol.. like c'mann
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:27 AM GMT
    I don't believe for one seco nd that they are breeders! They stink sissy!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:27 AM GMT
    "That's not appropriate...."

    ROFLLMFAO.

    "I really like your tie..."

    OMFG

    And, we thought all straight guys just had tight asses....
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:28 AM GMT
    I love how they walked out of the office holding hands
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:31 AM GMT
    Pinny said
    Fable saidthey are both blonde

    fine, the short haired blonde one as opposed to the dirty sandy almost light-brown head.

    Also, Eric is hardly the person to get a hardon over the straightys, calm down. If you read the post, he said it was to be funny.


    lol, i was being pedantic.

    and i wasn't getting hyped, no need for me to calm down icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:31 AM GMT
    The principal pedofile!!!!!! The entire scene or what I manage to watch before I change the chanel it was just creepy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:31 AM GMT
    LOL! My straight friends and I used to fuck around with people doing shit like this. Get some fucking funny reactions out of people.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:34 AM GMT
    I actually laughed out loud, and then when the principal said, "Don't... kiss me," I clapped. I wonder if this show'll make it to Australia. I hope so.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:37 AM GMT
    The things they will show on TV nowadays.
  • EricLA

    Posts: 3461

    Jan 15, 2009 5:37 AM GMT
    Fable said
    Pinny saidBlonde one will be in porn.


    they are both blonde



    and none of that was dirty dancing. Stop getting a hardon over straight guys.


    I said nothing about getting hard-ons from straight boys. Straight boys do nothing for me. But, I did find this funny. Even if it turns out to be scripted, this is funny!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:40 AM GMT
    "And now there's pictures"...LOL!!!!!!!!!!!!!!!!! icon_lol.gif "Brandon and Logan can be more helpful, and set an example"....LOL!!!!!!!!!!!!!!!!

    I watch this show every once and a while and it's always hilarious. Usually, I am on the side of the Principal, but this was too funny!

    The only school better is the one in New Jersey - those kids are SOOOO nutty...and the parents defend them. Too Funny!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:41 AM GMT
    "I'm touching his butt!"
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 5:58 AM GMT
    damn that was hot , I just hope they be as straight as I am.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 6:10 AM GMT
    Thanks for a last laugh for the night, Eric. LOL
  • caliboy

    Posts: 81

    Jan 15, 2009 6:12 AM GMT
    I see porn opportunity... hmmm if they were older, i'd hire
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 6:15 AM GMT
    http://www.trutv.com/shows/principals_office/index.html
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 15, 2009 6:21 AM GMT
    Pinny saidBlonde one will be in porn.


    And the green T guy IS the bottom!!!
  • EricLA

    Posts: 3461

    Jan 15, 2009 6:24 AM GMT
    chuckystud saidhttp://www.trutv.com/shows/principals_office/index.html


    I thought it might be scripted. But it was still great.