just met jakebenson

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 11:53 AM GMT
    met him in west hollywood. the guy is real!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 12:46 PM GMT
    hahahah. Man those were some GOOD TIMES outside the pizza joint. I mean shit, just sitting there eating a slice I saw:

    -a homeless guy with what *appeared* to be cake smeared on his face trying to make out with girls

    -another homeless guy begging for a dollar, running around the corner every 10 minutes, then coming back asking for a dollar like he didn't just receive 50 bucks from the last round

    -three (very very ugly) gay guys gropping and kissing each other. It was so awful I filmed it so that I can submit it to the CDC. Ladies and gentlemen I shit you not what I'm about to say next. A homeless guy comes up to them (yes a third homeless guy). One of three guys drunkenly stoops to the homeless guy to pretend to suck him off. But he misses and falls over and the homeless guy smirks and walks off. I'm sorry but as drunk as I'll ever get I will never even contemplate pretending to suck a homeless guy off.

    -a strange guy tried to convince me that Haitians and Dominicans look the same (no they DON'T look the same!!!!)

    -I met jrunner and his jew friend. Um, we should try to go to a gay synogogue. lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 12:54 PM GMT
    jrunner25 saidmet him in west hollywood. the guy is real!


    I never doubted it for a minute. A true original like Jakebenson would be hard to fake.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 12:57 PM GMT
    No-one would fake a Jake.
    Except maybe a Bake.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 1:04 PM GMT
    Lostboy76 saidNo-one would fake a Jake.
    Except maybe a Bake.


    He's not faking me. He's stalking me. He's my favorite stalker by far.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 2:24 PM GMT
    for goodness sake....
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 4:45 PM GMT
    ummm...gay temple? Kol Ami anyone?

    loved the pizza place. the night ended by meeting 4 QANTAS flight attendants who were on layover (:
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 5:27 PM GMT
    You bitches. Sitting outside and what not.
    It was -7 degrees here last night.
    I hate you all.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 6:02 PM GMT
    thread bump!

    http://www.realjock.com/gayforums/395035


  • Thirdbeach

    Posts: 1364

    Jan 17, 2009 6:52 PM GMT
    jrunner25 saidmet him in west hollywood. the guy is real!


    Take that fake Jake out for Shake 'n Bake and Cake

    Are you sure you met Jake and not Bake?
    How could you tell which one he was if you're meeting for the first time?
    (All those people look alike to me.)
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:11 PM GMT
    Bleach your teeth! We do not look the same. Nope Jrunner didn't meet me. Unfortunately I was stuck at work like I will be all weekendicon_confused.gif He got to meet Jakebens♥n and I'm as jealous as a big titty butch lesbian in a room full of ironing boards.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:26 PM GMT
    jakebenson said
    Lostboy76 saidNo-one would fake a Jake.
    Except maybe a Bake.


    He's not faking me. He's stalking me. He's my favorite stalker by far.

    You're my biggest crush by far icon_wink.gif

    News flash Losty! You're not a boy anymore and if you hadn't heard imitation is the highest form of compliment.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:38 PM GMT
    give us a break.
    We're finding it hard
    to stay awake.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:40 PM GMT
    If you're getting bored then just beat off to Jakebenson's pics. Thats what I doicon_twisted.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:42 PM GMT
    Hey jake when are we gonna hang? lol
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:43 PM GMT
    ChinoSurfGuy saidHey jake when are we gonna hang? lol

    Uhhh nevericon_neutral.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:44 PM GMT
    bakejenson saidIf you're getting bored then just beat off to Jakebenson's pics. Thats what I doicon_twisted.gif


    that's what Charlitos's pics are for. Oops. Did I say that out loud?

    Hi Charlitos icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:47 PM GMT
    Hahaha nice!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 7:56 PM GMT
    Pics, or it didnt happen.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 9:44 PM GMT
    jakebenson saidhahahah. Man those were some GOOD TIMES outside the pizza joint. I mean shit, just sitting there eating a slice I saw:

    -a homeless guy with what *appeared* to be cake smeared on his face trying to make out with girls




    he mustve been a clown school reject! btw, did you noticed how he was tweo seconds away from eating that girl's spinach alfredo pizza? i was gonna die! i think i threw up a little...
  • Thirdbeach

    Posts: 1364

    Jan 17, 2009 9:49 PM GMT
    jakebenson said
    One of three guys drunkenly stoops to the homeless guy to pretend to suck him off. But he misses and falls over and the homeless guy smirks and walks off.
    lol


    Hi I'm here with my friend the drunk who likes to pretend to blow homeless people on the sidewalk.
    icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 9:54 PM GMT
    Hi I'm a West Hollywood homeless. You may remember me from such films as Bum Fights, Mad Dog 20/20 Vision, and Confessions of a Phantom Blow Job.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 17, 2009 10:06 PM GMT
    bakejenson said I'm as jealous as a big titty butch lesbian in a room full of ironing boards.


    HAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHA

    I went to a Lesbian club last night and recorded strippers pouring water down their tits fyi.
  • metalxracr

    Posts: 761

    Jan 17, 2009 10:12 PM GMT
    bakejenson saidBleach your teeth! We do not look the same. Nope Jrunner didn't meet me. Unfortunately I was stuck at work like I will be all weekendicon_confused.gif He got to meet Jakebens♥n and I'm as jealous as a big titty butch lesbian in a room full of ironing boards.


    HAHAH! I think it's cute how you always spell his name with a heart! icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 18, 2009 12:49 AM GMT
    omg, hi, im with my friend you take a bite of my pizza and ill kill you! gawd... this is so sexual