Woman mauled by bear in zoo! (pictures and video)

  • InsatiableBlo...

    Posts: 442

    Apr 12, 2009 5:53 AM GMT
    art.polar.bear.jpg

    She just jumped into the enclosure, what was she thinking???!!
    http://www.cnn.com/2009/WORLD/europe/04/11/polar.bear.attack/index.html

    wenn23666682__oPt.jpg

    wenn23668912__oPt.jpg


  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 5:57 AM GMT
    1. during feeding time?

    2. polar bears are the most dangerous animals there, doesnt matter how even if you raised them. Polar bears are the most non-trust dangerous animal there.

    3. i didnt mean to bite her but the bitch tried to eat my food
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 6:01 AM GMT
    Just a reminder for everyone..

    Fences are there for a reason!

    icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 6:02 AM GMT
    InsatiableBloom saidShe just jumped into the enclosure, what was she thinking???

    I heard she was trying to help the bear with his mono brow problem, it had apparently caused him a great deal of angst.
  • brianstephens

    Posts: 96

    Apr 12, 2009 6:22 AM GMT
    OMG what an idiot.

    They should make the animal enclosures less accessible to the people...

    I mean, they should make it more difficult for people to get into the enclosures.

    Remember what happened last year with the teenagers sling-shotting rocks at the monkeys?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 6:28 AM GMT
    yeah... lets protect the stupid to.. uh.. umm.. erm.. why are we protecting the stupid again?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 6:29 AM GMT
    She's a great candidate for the Darwin awards!
  • 2theTEE

    Posts: 637

    Apr 12, 2009 6:37 AM GMT
    Maybe she was just in heat. A big girl's gotta get it too, ya know, in whatever which way she can. They both should've been left alone.
  • brianstephens

    Posts: 96

    Apr 12, 2009 6:56 AM GMT
    lilTanker saidyeah... lets protect the stupid to.. uh.. umm.. erm.. why are we protecting the stupid again?


    Noo I totally don't think its good to protect the stupid, but when shit like this happens it opens up the opportunity for people to euthanize the animals(s) that did it.

    icon_sad.gif
  • brianstephens

    Posts: 96

    Apr 12, 2009 6:56 AM GMT
    JuhJuhJEFF saidMaybe she was just in heat. A big girl's gotta get it too, ya know, in whatever which way she can. They both should've been left alone.


    Awwww lol thats horrible...

    Hahaha.
  • junknemesis

    Posts: 682

    Apr 12, 2009 7:12 AM GMT
    It's just Mother Natures way of weeding out the Stupid.
  • alwaysonpoint

    Posts: 173

    Apr 12, 2009 8:08 AM GMT
    Wait...I don't get it. I just see two white bears.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 8:13 AM GMT
    you got to admit though, that picture was awesomly takin...

    icon_twisted.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 8:18 AM GMT
    i have no f***** clue what the hell she was thinking of
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 8:20 AM GMT
    charlitos saidi have no f***** clue what the hell she was thinking of



    I do...

    women: wow id love to see why my ex was so obsessed with white bears.


    too bad she thought he was actually into polar bears and not some other fat white hairy dude
  • dannyboy1101

    Posts: 977

    Apr 12, 2009 8:40 AM GMT
    Finish her!

    Most cases, it's pretty shitty to be made an example of, but this woman deserves it. Free popcorn should have been handed out to all spectators.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 2:35 PM GMT
    The woman has mental problems.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 2:46 PM GMT
    JuhJuhJEFF saidMaybe she was just in heat. A big girl's gotta get it too, ya know, in whatever which way she can. They both should've been left alone.


    Either that or mama was HUNGRY!!! Figured she could actually wrestle the food from the bear. Probably no different than her home life, except for the water. I bet she's screaming because she realized she can't swim...


    brianstephensNoo I totally don't think its good to protect the stupid, but when shit like this happens it opens up the opportunity for people to euthanize the animals(s) that did it.



    ...can we just euthanize the stupid? I guess it would make the world a better place in some respects. But then again, we wouldn't have these types of stories to laugh about. Oh the pros and cons...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 2:57 PM GMT
    marlow saidWait...I don't get it. I just see two white bears.


    HAHAHA!

    icon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 2:59 PM GMT
    BostonVball said
    JuhJuhJEFF saidMaybe she was just in heat. A big girl's gotta get it too, ya know, in whatever which way she can. They both should've been left alone.


    Either that or mama was HUNGRY!!! Figured she could actually wrestle the food from the bear. Probably no different than her home life, except for the water. I bet she's screaming because she realized she can't swim...


    brianstephensNoo I totally don't think its good to protect the stupid, but when shit like this happens it opens up the opportunity for people to euthanize the animals(s) that did it.



    ...can we just euthanize the stupid? I guess it would make the world a better place in some respects. But then again, we wouldn't have these types of stories to laugh about. Oh the pros and cons...


    We shouldn't be laughingicon_evil.gificon_exclaim.gif the news reports are that the woman has mental issuesicon_exclaim.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 3:06 PM GMT
    HAHAHA! The police issued her a citation for trespassing! How great is that?!

    I just cannot imagine the reason she has for doing that. Besides.. either suicide, or some sort of idiot prank.
  • GQjock

    Posts: 11649

    Apr 12, 2009 3:08 PM GMT
    Bear bites

    Human stupid
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 3:13 PM GMT
    The bear left a lot of work undone. Dumb-assed fat bitch.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Apr 12, 2009 3:34 PM GMT
    She will probably file a law suit or get her own reality show...
  • InsatiableBlo...

    Posts: 442

    Apr 12, 2009 4:28 PM GMT
    haha same with the octo mom