Jack off at work...

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 7:57 PM GMT
    let's share the stories...

    i just got back from jacking off in the handicaped stall
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 8:43 PM GMT
    Been there - done that! icon_biggrin.gif
  • WILDCARD73

    Posts: 545

    Jan 13, 2010 8:55 PM GMT
    i did that when i was 16 or 17
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 8:55 PM GMT
    grapevine saidlet's share the stories...

    i just got back from jacking off in the handicaped stall
    LMAO! I have done it too. Its usually when Im backed up with blue balls...I run in and do it then come back haha
  • WILDCARD73

    Posts: 545

    Jan 13, 2010 9:02 PM GMT
    cthedj said
    . Its usually when Im backed up with blue balls...I run in and do it then come back haha


    why a handsome man like u would ever have blue balls?
  • Stephan

    Posts: 407

    Jan 13, 2010 9:05 PM GMT
    Have done ocassionally at work to release....Hmmm, its seems at time a regular thing for me. Oops?!
    icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 9:28 PM GMT
    Usually if I'm doing something jacking off is really far from my mind. I think in middle school a kid got caught jacking off in one of the stalls, I dunno, it's always seemed weird to me.

  • Jan 13, 2010 9:31 PM GMT
    Miasma saidUsually if I'm doing something jacking off is really far from my mind. I think in middle school a kid got caught jacking off in one of the stalls, I dunno, it's always seemed weird to me.



    My middle school and high school took the doors off the stalls in the boys bathroom just to prevent that sort of thing. Bummer. Had to wait till college to do the public bathroom wank.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 9:32 PM GMT
    Bah, that's nothing. Try jacking off in the handicapped stall when there's some poor handicapped guy in there trying to take a piss.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 9:34 PM GMT
    I wait till everyone's gone and I have sex in my bosses office... I'm a people person.

  • Jan 13, 2010 9:39 PM GMT
    EasilyDistracted saidI wait till everyone's gone and I have sex in my bosses office... I'm a people person.


    mwah-ha-ha-ha-ha-ha....... icon_lol.gif Good one!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 9:39 PM GMT
    guilty

  • Jan 13, 2010 9:43 PM GMT
    Actually, one time my (now ex) boyfriend followed me into the bathroom at my office, and "lent a hand" to me and my tool. His idea, not mine. He was very precise about wanting to aim it into the bowl. Given that I am a loud cummer, we were damn lucky we didn't get caught. icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 9:44 PM GMT
    funnyprivateguy said
    EasilyDistracted saidI wait till everyone's gone and I have sex in my bosses office... I'm a people person.


    mwah-ha-ha-ha-ha-ha....... icon_lol.gif Good one!

    icon_neutral.gif
    No really.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 13, 2010 9:49 PM GMT
    funnyprivateguy said
    Miasma saidUsually if I'm doing something jacking off is really far from my mind. I think in middle school a kid got caught jacking off in one of the stalls, I dunno, it's always seemed weird to me.



    My middle school and high school took the doors off the stalls in the boys bathroom just to prevent that sort of thing. Bummer. Had to wait till college to do the public bathroom wank.


    So you can't jack off in private but you can shit for all to see? sounds fucked up

  • Jan 13, 2010 9:55 PM GMT
    Miasma said
    funnyprivateguy said
    Miasma saidUsually if I'm doing something jacking off is really far from my mind. I think in middle school a kid got caught jacking off in one of the stalls, I dunno, it's always seemed weird to me.

    My middle school and high school took the doors off the stalls in the boys bathroom just to prevent that sort of thing. Bummer. Had to wait till college to do the public bathroom wank.


    So you can't jack off in private but you can shit for all to see? sounds fucked up


    Totally! Just like the military (from what I've been told). icon_sad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 14, 2010 12:48 AM GMT
    Guilty. Back in those days when I was more carefree.

  • Jan 14, 2010 12:49 AM GMT
    It's a good way to burn fat calories, I do it daily! icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 14, 2010 12:50 AM GMT
    Hahah. Been there too =P
  • tseca66

    Posts: 26

    Jan 14, 2010 12:55 AM GMT
    It's your God given right!!icon_lol.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 14, 2010 12:56 AM GMT
    Please refer to the "Does Sexual Addiction Exist?" Thread.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 14, 2010 12:59 AM GMT
    I guess I must be a prude. Aren't you supposed to be working at work? I love sex and release as much as the next guy but I have so many other things going on through the day, thinking about beating off isn't one of them.

    ......and I've never heard cum make a sound when it shoots out before icon_lol.gif
  • Fritter

    Posts: 1696

    Jan 14, 2010 1:03 AM GMT
    I've done nothing more than play pocket pool at work. icon_biggrin.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 14, 2010 1:06 AM GMT
    I must be a saint lol... I've never done it before lol.. I've wondered if that's what some of the guys at the job are doing...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 14, 2010 1:07 AM GMT
    I used to jack off to tranny porn at the school computer labs in college.