Mr. Gay World / Worldwide Mr. Gay 2010

  • NickoftheNort...

    Posts: 1416

    Feb 06, 2010 10:21 PM GMT
    Next week, Worldwide Mr. Gay will be held in Oslo, Norway.

    As part of the lead-up to the event, the organizers have an online poll over who should be Mr. Gay World for 2010. Profiles on the delegates can be found here.

    I've already voted for Mr. Gay Norway as he led a safe sex awareness seminar I attended and is a charismatic man and a good-looking representative of gay persons and of people with HIV. He works at Gay & Lesbian Health Norway.
  • Space_Cowboy_...

    Posts: 3738

    Feb 07, 2010 1:48 AM GMT
    Omg Mexico is fucking hot!!!! And why is USA so
    fucking not?!?! I know for a fact there are guys hot as fuck for team USA like what happened?!?! Did Americans just not know?!?
  • Space_Cowboy_...

    Posts: 3738

    Feb 07, 2010 1:49 AM GMT
    About to vote for Mexico btw
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 1:59 AM GMT
    Space_Cowboy_89 saidOmg Mexico is fucking hot!!!! And why is USA so
    fucking not?!?! I know for a fact there are guys hot as fuck for team USA like what happened?!?! Did Americans just not know?!?


    seriously, what the hell??
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 2:13 AM GMT
    hmm, I am torn between Mexico, Brazil, Russia, Thailand....very handsome guys indeedicon_biggrin.gif
  • Space_Cowboy_...

    Posts: 3738

    Feb 07, 2010 2:19 AM GMT
    heckyeah09 said
    Space_Cowboy_89 saidOmg Mexico is fucking hot!!!! And why is USA so
    fucking not?!?! I know for a fact there are guys hot as fuck for team USA like what happened?!?! Did Americans just not know?!?


    seriously, what the hell??



    Right?!?!? Like how did that happen I've seen some fucking hot country boys, city boys, military boys, and you icon_eek.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 2:20 AM GMT
    no one was really hoticon_eek.gif
  • Space_Cowboy_...

    Posts: 3738

    Feb 07, 2010 2:21 AM GMT
    SinnernSaint1111 saidhmm, I am torn between Mexico, Brazil, Russia, Thailand....very handsome guys indeedicon_biggrin.gif



    Idk about Russia maybe if he was like built like a beast but he has a cute face
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 2:23 AM GMT
    I voted for Mr. Italy........hot, hot, hot..... icon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 2:24 AM GMT
    Hmmmm I would support Mr. Canada but...

    Lookwise, I gotta give it to Mr. Spain. He also seems to have done a lot to promote LGBT in Europe, and his incredibly sexy look would serve well in media.

    I have my fingers crossed for you, Mr. Spain! XD
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 2:27 AM GMT
    None of them are really that spectacular. I've seen guys 10x hotter walking on the street just today. I guess it's not all about looks though..or is it?
    USA and Canada...wtf??
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 3:08 AM GMT
    Space_Cowboy_89 said
    heckyeah09 said
    Space_Cowboy_89 saidOmg Mexico is fucking hot!!!! And why is USA so
    fucking not?!?! I know for a fact there are guys hot as fuck for team USA like what happened?!?! Did Americans just not know?!?


    seriously, what the hell??



    Right?!?!? Like how did that happen I've seen some fucking hot country boys, city boys, military boys, and you icon_eek.gif


    haha yeah what's up. icon_wink.gif
  • Delivis

    Posts: 2332

    Feb 07, 2010 3:11 AM GMT
    Where can i vote for Mr. Straight?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 3:26 AM GMT
    LOL @ Mr Belgium, he's being trying to get that title for 5 years or more. Seems that insistance pays off.

    BTW I voted for Mr South Africa
  • swimjohn

    Posts: 252

    Feb 07, 2010 3:27 AM GMT
    Not very impressive at all. There was only a few of them on there that I would have added to my Realjock hot list lol.

    That being said I voted for Ireland, he just jumped out at me...even though Mexico was really hot...guess he had to make up for Canada and the US lol
  • Hunter9

    Posts: 1039

    Feb 07, 2010 3:31 AM GMT
    im not sure what the criteria is to get into this thing, but ive been to europe where most of these guys are from, and the ones ive seen there are way hotter than this batch. that said, mr. poland was pretty smokin', although ive always had something for the poles
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 3:35 AM GMT
    Space_Cowboy_89 said
    SinnernSaint1111 saidhmm, I am torn between Mexico, Brazil, Russia, Thailand....very handsome guys indeedicon_biggrin.gif



    Idk about Russia maybe if he was like built like a beast but he has a cute face



    yeah, Russia had a cute face...would have been even better if he was built like a beasticon_twisted.gif.........oh and how can I forget Mr Italy!
  • NickoftheNort...

    Posts: 1416

    Feb 07, 2010 3:39 AM GMT
    Delivis saidWhere can i vote for Mr. Straight?

    While it doesn't offer an online poll, you can check out Mr. (Straight) World 2010 here.

    For the contestants, go here
  • Delivis

    Posts: 2332

    Feb 07, 2010 7:09 AM GMT
    NickoftheNorth said
    Delivis saidWhere can i vote for Mr. Straight?

    While it doesn't offer an online poll, you can check out Mr. (Straight) World 2010 here.

    For the contestants, go here


    No, that's just Mr. World. I want to know where the competition for explicitly straight men is.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 7:31 AM GMT
    i just fell head over heels in love with russia...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 7:42 AM GMT
    Delivis> that's just Mr. World. I want to know where the competition for explicitly straight men is.

    Are you also seeking the NAAWP?
    And the straightborhood?
    See how wrong that sounds unlike gayborhood?

    When you are a member of the majority, you are the default.
    Nothing wrong with minorities banding together (likes attract, right?).


    I cast my vote for ARGENTINA.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 07, 2010 7:48 AM GMT
    Mr. USA is a friend of mine and is realy a very nice guy plus the pictures don't do him justice, he has a smoking bod.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 09, 2010 7:12 AM GMT
    I voted for Mr. Thailand
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 09, 2010 8:15 AM GMT
    Mr. Spain Spain Spain Spain Spain


    had me weak in the knees


    wmg_spain_05.jpg

    wmg_spain_01.jpg

    wmg_spain_02.jpg

    wmg_spain_03.jpg

    wmg_spain_04.jpg

    wmg_spain_06.jpg

    wmg_spain_07.jpg


    I think I should go to Spain...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 09, 2010 8:35 AM GMT
    Space_Cowboy_89 saidOmg Mexico is fucking hot!!!! And why is USA so
    fucking not?!?! I know for a fact there are guys hot as fuck for team USA like what happened?!?! Did Americans just not know?!?


    I think he just needs some more flattering photos...besides Mr Gay is about much more than who's hottest.