The Hills/ The City

  • Import

    Posts: 7190

    May 05, 2010 1:15 AM GMT
    OMG guys!!! who among us is watching the hills??? Heidi and Spencer aka. "Spidey" and Audrina and LO....too bad LC is not in this season....
    I think Brodey is sexy as hell though.

    I hate to admit this tho, but the hills is like a guilty pleasure of mine. I love how fabulous they are. icon_biggrin.gif


    I've recently got into "The city" which is pretty cool too.

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 05, 2010 6:22 AM GMT
    i just watched this tonight, and i feel like punching myself for watching it, and spencer.
    hahaha.

    The city is not that bad though.
  • jrs1

    Posts: 4388

    May 05, 2010 6:52 AM GMT
    I don't care for The City but The Hills when Lauren Conrad was on was crack.
  • Webster666

    Posts: 9217

    May 05, 2010 8:31 AM GMT
    I'm proud to say that I've never heard of whatever it is you're gushing over.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 05, 2010 8:41 AM GMT
    SOOOOO GOOD, heidi looks like Frankenstein. btw and kirstin's just a BITCH..... suchhhh a guilty pleasure.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 05, 2010 10:41 AM GMT
    Finally some real true life gay commentary. This is what this site was truly made for. Love, love, love it.


    BTW, do you think i'm wrong for eating a piece of bacon while reading the blogs this morning?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 05, 2010 10:42 AM GMT
    I used to watch it. Now the show is so fake and scripted. I didnt watch last season but watched the first episode of the new season so i could see Heidi's mothers reaction to seeing her daughter for the first time after her surgeries.
  • beaujangle

    Posts: 1701

    May 05, 2010 10:44 AM GMT
    Ha, I used to watch Laguna Beach!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    May 05, 2010 11:18 AM GMT
    beaujangle saidHa, I used to watch Laguna Beach!


    Me too...and once that was over, I dumped those retarded broads!
  • Import

    Posts: 7190

    May 05, 2010 10:04 PM GMT
    gymguy1 saidI used to watch it. Now the show is so fake and scripted. I didnt watch last season but watched the first episode of the new season so i could see Heidi's mothers reaction to seeing her daughter for the first time after her surgeries.


    OMG, I soo agree with the mother's reaction. Heidi does not look good. She looks fake and plastic and her cheeks are just absolutely heinous.

    Her ass and her tits looks fabulous, but her face is just too icon_confused.gif
  • Import

    Posts: 7190

    May 05, 2010 10:06 PM GMT
    sublstyley saidi just watched this tonight, and i feel like punching myself for watching it, and spencer.
    hahaha.

    The city is not that bad though.

    Spencer is fucking ridiculous.

    he's a str8 up asshole. He's controlling and he's not even that cute. .

    I dont know how Heidi's mother let's her be married to him. .