Some people just shouldn't wear heels...

  • Import

    Posts: 7190

    Jun 09, 2010 9:47 PM GMT
    I'm sorry, but some women should not be allowed to buy heels. Reason why I'm bringing this up is because I'm at a high school graduation ceremony and all the girls are dressed in their finest classy slut oufits. Of couse most all these teenage girls are wearing sky high heels and I have to say that some of them look absolutely ridiculous. Now, I have to give credit where credit is due... Some of these girls look great, afterall they're all of 17 or 18... They should look great... But a lot of them are...... Yeah not lookin so cute

    I feel like pulling some of these girls aside and saying "honey, the heels ain't workin for ya" .... Like when ur leg is the same shape all the way down to ur ankle, don't wear a heel with a strap around ur ankle... Thinkin u look cute. It's not.... And since when is the platform stripper heel appropriate to wear to a ceremony celebrating academia?? I understand u wanna look nice and perhaps show off ur body if u got it, but god damn throw me a friggin bone here.... The girl that weighs 65 lbs and is in heels that are the size of her waist looks stupid.... Or the fatty who stuffs her sausages into a heel 2 sizes too small and the strap is hanging on by a thread.... C'mooooon. Wear something that accentuates ur positive attributes. Not something that enhances ur imperfections.

    amirite or amirite??? icon_smile.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 1:46 AM GMT
    icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 1:46 AM GMT
    you're stereotypical...

    who cares, if they think they're rockin' 'em, let them.
  • DCEric

    Posts: 3713

    Jun 10, 2010 1:49 AM GMT
    WolfRain saidicon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif



    Yeah, they regularly have him cracking up at some video that goes viral on YouTube.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 2:33 AM GMT
    even the best of them fall. here's the lady known for "the walk" going down as well
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 2:37 AM GMT
    ScottsSoHot saidyou're stereotypical...

    who cares, if they think they're rockin' 'em, let them.



    HYSTEReotypical! LOL!
  • Buddha

    Posts: 1765

    Jun 10, 2010 2:38 AM GMT
    Go tell them, what else are fags for
    ...
    8D
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 2:54 AM GMT
    You're hilarious! You totally just threw a bitch fit. Loves it. I also agree with you by the way.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 2:55 AM GMT
    Srsly agree. Some girls look like they got a stick up their ass when they walk in heels. If you can't walk in them, DON'T WEAR THEM.
  • neosyllogy

    Posts: 1714

    Jun 10, 2010 3:00 AM GMT
    Fashion tip for women:
    Guys who are into girls, yeah, chances are they never actually notice your shoes...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 3:10 AM GMT
    neosyllogy saidFashion tip for women:
    Guys who are into girls, yeah, chances are they never actually notice your shoes...

    You'd be surprised actually.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 4:10 AM GMT
    Carmen Electra ...poor thing. still pretty funny lol.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 10, 2010 4:42 AM GMT
    I remember in high school this girl came into the art room during my lunch period thinking she was cute with her stripper heels on ( She got them from an Adult shop downtown and they were the clear ones that lite up). I gave her my two cents and she quickly changed them. Seriously?! Don't wear heels if you can't walking them, don't wear heels if the only thing that compliments them is a strobe light and a chrome poll.