Miley Cyrus Featuring Lil' Jon - "Can't Be Tamed (Rockangeles Remix)"

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 18, 2010 8:55 PM GMT


    Yes. It really is a mix where he chose to be on it.

    And I kind of like it.

    Shot me. Hahahahaha.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:13 AM GMT
    OH SHIT!!! I like it!!! wow.....will I end up a Miley fans soon??? thanks for posting!
    I'd def drop it like it's hawt to this track! haaayyy haha
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:15 AM GMT
    crazycool saidOH SHIT!!! I like it!!! wow.....will I end up a Miley fans soon??? thanks for posting!

    If we turn into Miley fans, at least we can do it together.


    She did a song on Timbaland's latest album (which was bad, just a bad, real bad album) and I kind of liked it too. This one I actually can say I solidly like.



    FML. lmao.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:23 AM GMT
    I usually don't like any of these Disney artists but I do like Miley and her new slutty image and some of her recent music and I love this remix!!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:25 AM GMT
    DL Link bc I am a shady mo'fo: http://www.mediafire.com/?yjdwgtjdyjl
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:27 AM GMT
    LatinTwink saidI do like Miley and her new slutty image a

    It isn't really slutty, just not "OMG THE WORLD IS SO COOL LET ME EMBRACE IT" Disney song image.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:27 AM GMT
    Pinny saidDL Link bc I am a shady mo'fo: http://www.mediafire.com/?yjdwgtjdyjl

    You shady MOFO. I have the .mp4 if someone wants it especially HQ for iTunes. :X
    lol.

    http://www.zshare.net/download/7734733061e91ed5/
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:30 AM GMT
    Pinny saidDL Link bc I am a shady mo'fo: http://www.mediafire.com/?yjdwgtjdyjl



    DUDE!!! what are you doing????? *as he downloads the track* are you trying to convert me to a Miley fan? hahaha geeeese! hahaha

    ShinyToyTrev we are in this together bud.....WE CAN'T BE TAMED!!!! LOL
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:32 AM GMT
    crazycool said
    Pinny saidDL Link bc I am a shady mo'fo: http://www.mediafire.com/?yjdwgtjdyjl



    DUDE!!! what are you doing????? *as he downloads the track* are you trying to convert me to a Miley fan? hahaha geeeese! hahaha

    ShinyToyTrev we are in this together bud.....WE CAN'T BE TAMED!!!! LOL

    PSSSH. I'm the one going, "WHAAAT!? YEAAAAAAH!" in the background. lmao!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:52 AM GMT
    This sucks ass. Another crappy Britney..
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:54 AM GMT
    ...this song grew on me(original one, this is weird)...but she's still trying too hard in my eyes...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 3:56 AM GMT
    We plebeians need a new Britney, Miley could very well do.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 4:00 AM GMT
    Ciarsolo saidWe plebeians need a new Britney, Miley could very well do.


    If she could sing.... Anyway, that position has already been taken by lady gaga.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 4:14 AM GMT
    Aggieboy said
    Ciarsolo saidWe plebeians need a new Britney, Miley could very well do.


    If she could sing.... Anyway, that position has already been taken by lady gaga.


    Our Lady of GaGa filled it for a while, and then transcended it icon_cry.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 4:18 AM GMT
    haha I Think it's time for the return of BRITNEY!!!! that's right! i fuckin said it! icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 4:20 AM GMT
    not bad, i'm not willing to add Miley to my iTunes just yet though.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 4:20 AM GMT
    Aggieboy saidThis sucks ass. Another crappy Britney..

    OMG IT'S SO GAY TO LIKE MUSIC WITH BEATS.

    Our Lady of Gagalupe is not Britney, they are two distinct people in the gay club circuit.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 4:21 AM GMT
    crazycool saidhaha I Think it's time for the return of BRITNEY!!!! that's right! i fuckin said it! icon_razz.gif

    She's working on her new album and reportedly has worked with Lady Gaga for a track or two. :X

    And supposedly Gaga's next album is already done. Not sure how much I believe that one though.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 4:35 AM GMT
    ShinyToyTrev said
    crazycool saidhaha I Think it's time for the return of BRITNEY!!!! that's right! i fuckin said it! icon_razz.gif

    She's working on her new album and reportedly has worked with Lady Gaga for a track or two. :X

    And supposedly Gaga's next album is already done. Not sure how much I believe that one though.



    Can't wait! i'd love to see Britney and Gaga do a track together....who do you think would overshadow the other in the song? Lady Gaga DEF overshadowed Beyonce in Telephone!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 5:00 AM GMT
    crazycool said
    ShinyToyTrev said
    crazycool saidhaha I Think it's time for the return of BRITNEY!!!! that's right! i fuckin said it! icon_razz.gif

    She's working on her new album and reportedly has worked with Lady Gaga for a track or two. :X

    And supposedly Gaga's next album is already done. Not sure how much I believe that one though.



    Can't wait! i'd love to see Britney and Gaga do a track together....who do you think would overshadow the other in the song? Lady Gaga DEF overshadowed Beyonce in Telephone!
    duh that was Lady Gagas song, Beyonces did another song with Gaga(Videophone) where she was the main vocals...kinda like doing each other a favor or so...or a conspiracy >.>
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 5:00 AM GMT
    crazycool said
    ShinyToyTrev said
    crazycool saidhaha I Think it's time for the return of BRITNEY!!!! that's right! i fuckin said it! icon_razz.gif

    She's working on her new album and reportedly has worked with Lady Gaga for a track or two. :X

    And supposedly Gaga's next album is already done. Not sure how much I believe that one though.



    Can't wait! i'd love to see Britney and Gaga do a track together....who do you think would overshadow the other in the song? Lady Gaga DEF overshadowed Beyonce in Telephone!


    well i mean it was HER video, beyonce overshadowed her in Videophone.

    noone touches Beyonce though.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 5:15 AM GMT
    It's catchy and enjoyable. Though when I recently watched her on Graham Norton, every time she opened her mouth I fantasized about lighting her on fire and shoving her through a wood chipper.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 19, 2010 5:21 AM GMT
    IsmeIvan1990 said
    crazycool said
    ShinyToyTrev said
    crazycool saidhaha I Think it's time for the return of BRITNEY!!!! that's right! i fuckin said it! icon_razz.gif

    She's working on her new album and reportedly has worked with Lady Gaga for a track or two. :X

    And supposedly Gaga's next album is already done. Not sure how much I believe that one though.



    Can't wait! i'd love to see Britney and Gaga do a track together....who do you think would overshadow the other in the song? Lady Gaga DEF overshadowed Beyonce in Telephone!
    duh that was Lady Gagas song, Beyonces did another song with Gaga(Videophone) where she was the main vocals...kinda like doing each other a favor or so...or a conspiracy >.>


    Actually, the song was originally written FOR Britney.

    Search it up on Youtube and I sure you can hear the auto-tuned demo of her's.

    So since she said no the first time, she see's Gaga is good and is now on the boat.
  • Crucializer

    Posts: 389

    Jun 19, 2010 5:30 AM GMT
    love it!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jun 21, 2010 10:37 PM GMT
    GuerrillaSodomite saidIt's catchy and enjoyable. Though when I recently watched her on Graham Norton, every time she opened her mouth I fantasized about lighting her on fire and shoving her through a wood chipper.


    Yaaa, you betcha! Dontcha knoo