Why is this site so conservative?

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:48 AM GMT
    OP "dude" is gone....

    icon_neutral.gificon_neutral.gificon_neutral.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:50 AM GMT
    Cash saidOP "dude" is gone....

    icon_neutral.gificon_neutral.gificon_neutral.gif


    Should we all send him some urine and a get well card?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:50 AM GMT
    Well I am pretty conservative over all but that does not mean I have not done some piss play in my past,taken a belt and paddle to a guys ass and more.I am taken now so I am being good lol.I dont know if you are gonna see too much fetish stuff on Realjock that would be more on a leather or gay sm site?
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:51 AM GMT
    You're saying it needs some shaking-up??

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:51 AM GMT
    Cash saidOP "dude" is gone....

    icon_neutral.gificon_neutral.gificon_neutral.gif


    Basic OP is Basic.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:52 AM GMT
    That's it? I want my money back!!! icon_mad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:53 AM GMT
    LOL
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:54 AM GMT
    Troll thread dead at 3 pages. They just don't make em like they used to.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:55 AM GMT
    yourname2000 said
    Buoy44025 said
    PR_GMR saidThis site is 'conservative'... because we aren't pigs that fuck everything that moves, do coke and meth, and just casually get HIV?

    Seriously, who the hell likes to get pissed on? Shit on? Fisted? I'm gay.. and I don't get into any of that. And in no way, I'm 'heteronormative' (what a wallop of a word).


    And here we have Evidence #1.

    Let's pull this apart.

    1) Men Fuck. Sorry f you;re still hung up.

    2) What the hell do coke and meth have to do with this? I dont do them either, if you;re interested (which you;re not, you just want to make assumptions).

    3) I LIKE to get pissed on. And to drink from the tap. And to have others drink from mine. And so do MANY men. Piss is 99.8% water, and piss has been identified with gay sex ever since we first met in bathrooms and rest stops. Relax and open your mind.

    4) Fisted? A lot of guys like it. You dont have to. Now Big deal, but its not evil or awful.

    5) Shit on? Actually, there is almost no one who gets into that. I wonder though - are you able to rim a guy?

    6) Your cavalier comments about HIV prove once again that our own gay community is MORE of a problem in creating an HIV stigma than straihts are. Shame on you for your attitude.

    7) Yeah, you;re pretty damned heteronormative, whether you accept that or not.

    No moron, you don't get to decide for someone whether they're gay enough to belong here....don't like it? go back to those other fuckin' sites you seem to like so much. icon_rolleyes.gif




    Simple as that↑↑↑↑↑↑↑↑
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:55 AM GMT
    tumblr_m2g8ksFCmh1rpp6pao2_500.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:56 AM GMT
    Okay, wait a minnit!!! You suck piss outta the dick... and yet, you won't suck shit outta the chute? But, then again, you suck the chute?

    tumblr_li66y62hGW1qdlkgg.gif

    YOU MUTHAFUCKIN HYPOCRITE!!!!!!!

    Who the FUCK 'er YOU to come around here with your PISSY attitude judging over 100,000 men? This ain't A4A or ManHunt, go troll those sites that are specifically setup for SEX... Go TROLL the peeps there who aren't into the same fetishes as you!! Just because we don't have all that shit on display in our profiles? WTF dude? This is a place where we can discuss more than PISS!!!!
    icon_rolleyes.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:56 AM GMT
    yourname2000 said
    Bromoflexual saidHere, lemme baptize you in my golden shower so you can be a PROPER ghey. icon_twisted.gif

    Bring it. icon_twisted.gif

    tumblr_m8botsvHAe1qctjnko1_500.gif


    other_goldenShower.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:56 AM GMT
    Wait OP come back!!!!! The thread was just getting good.... icon_confused.gif


    tumblr_mbw1dgzYuT1rcmfhmo1_250.gif

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:57 AM GMT
    RoccoO saidOkay, wait a minnit!!! You suck piss outta the dick... and yet, you won't suck shit outta the chute? But, then again, you suck the chute?

    3669943+_2fa366a7e86d8c56308919654907268

    YOU MUTHAFUCKIN HYPOCRITE!!!!!!!

    Who the FUCK 'er YOU to come around here with your PISSY attitude judging over 100,000 men? This ain't A4A or ManHunt, go troll those sites that are specifically setup for SEX... Go TROLL the peeps there who aren't into the same fetishes as you!! Just because we don't have all that shit on display in our profiles? WTF dude? This is a place where we can discuss more than PISS!!!!
    icon_rolleyes.gif


    YEAH! icon_mad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 3:57 AM GMT
    Damn. Is he gone? I wanted to post more pictures! icon_razz.gif
  • HottJoe

    Posts: 21366

    Jan 04, 2013 3:59 AM GMT
    Narciso saidTroll thread dead at 3 pages. They just don't make em like they used to.


    I know! They usually go for a few rounds... I didn't even have time to seduce him into a false sense of security before I made him wish he never heard of the internet.icon_confused.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 4:00 AM GMT
    HottJoe said
    Narciso saidTroll thread dead at 3 pages. They just don't make em like they used to.


    I know! They usually go for a few rounds... I didn't even have time to seduce him into a false sense of security before I made him wish he never heard of the internet.icon_confused.gif


    Slut! icon_mad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 4:00 AM GMT
    PR_GMR saidDamn. Is he gone? I wanted to post more pictures! icon_razz.gif


    I'm not too surprised, he seemed like the type who prematurely finishes icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 4:02 AM GMT
    Hey guys what did I miss?!?!?


    * awkward silence around the room *


    What???!?!?!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 4:02 AM GMT
    Y'all are making me feel guilty for liking a nice hairy pit, fellas...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 4:02 AM GMT
    jmusmc85 saidHey guys what did I miss?!?!?


    * awkward silence around the room *


    What???!?!?!


    Clay flashed dick.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 4:03 AM GMT
    COBulldog74 saidY'all are making me feel guilty for liking a nice hairy pit, fellas...


    Don't, it's a fine male area to appreciate ;)
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 4:03 AM GMT
    What a CUNT!!! A little pussy ass cunt!!!icon_mad.gif
  • HottJoe

    Posts: 21366

    Jan 04, 2013 4:03 AM GMT
    Narciso said
    jmusmc85 saidHey guys what did I miss?!?!?


    * awkward silence around the room *


    What???!?!?!


    Clay flashed dick.


    While peeing!!!
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Jan 04, 2013 4:04 AM GMT
    RoccoO saidWhat a CUNT!!! A little pussy ass cunt!!!icon_mad.gif


    Don't get riled. There's a saying in Spanish, 'The one who gets mad loses'.