Are there any Artists , Gaymers on this Site ?

  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 13, 2013 5:34 AM GMT
    prototype saidI write music constantly! Is that included in your search for artists?

    Oh yeah and definatley a gaymar! Waiting for the new DEAD SPACE 3!
    icon_twisted.gif


    It's already out icon_razz.gif
    Loving the new changes such as the weapon's bench, graphics, and more movements (crouching!)
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 13, 2013 6:00 AM GMT
    DotA 2!! Lol I still play with my friends from college.
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 13, 2013 7:04 AM GMT
    Kel_ said
    prototype saidI write music constantly! Is that included in your search for artists?

    Oh yeah and definatley a gaymar! Waiting for the new DEAD SPACE 3!
    icon_twisted.gif


    It's already out icon_razz.gif
    Loving the new changes such as the weapon's bench, graphics, and more movements (crouching!)


    Haha yeah but I get paid on Friday so I gotta wait til then.

    I seriously can't wait, is it co-op? Crouching? Cool!

    ...um great now I can't sleep! icon_wink.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 13, 2013 7:40 AM GMT
    AC, gtfo.

    Also, post a recent pic, your hair must have entirely fallen out by now and you've probably gained another 20 lbs
  • Davidmtl

    Posts: 5

    Feb 13, 2013 3:14 PM GMT
    Yah I got a couple
    Xbox360
    Ps3
    Old school ones are my GC Ps2 and yes my genesis with my converter for master system games. Heheheheh

    I play everything. RPGs fps fighting. Just finished Heavy Rain last night omg soo good.
  • Medjai

    Posts: 2671

    Feb 13, 2013 3:17 PM GMT
    I'm playing dead space 3. Looking forward to metal gear rising soon.

    Please do not me another Martin or AC. You're perilously close right now...
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 13, 2013 4:29 PM GMT
    Artist. ChoklitDaddysSketchbook.blogspot.com

    speaking_in_tongues_by_choklitdaddy-d5uh
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 13, 2013 6:05 PM GMT
    oh yeah final fantasy XIII , and Versus 13 , the new Zelda
  • Davidmtl

    Posts: 5

    Feb 13, 2013 7:31 PM GMT
    Rumors are versus is going next gen. icon_sad.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 13, 2013 9:55 PM GMT
    Davidmtl saidRumors are versus is going next gen. icon_sad.gif


    time will tell
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 13, 2013 9:59 PM GMT
    I'm currently making an iPhone game right now. It is almost finished. It will also be for Android but iOS first ;)
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 14, 2013 1:23 AM GMT
    Boris saidI'm currently making an iPhone game right now. It is almost finished. It will also be for Android but iOS first ;)


    awesome what is it about
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 14, 2013 1:27 AM GMT
    im an artist/gaymer
    check my page for doodles and junk.

    i love mmos, rpgs, and action/adventure games

    right now im playing league of legends, aion, and gonna buy DMC soon but waiting on funds icon_razz.gif
  • Posted by a hidden member.
    Log in to view his profile

    Feb 14, 2013 1:33 AM GMT
    nefficles saidim an artist/gaymer
    check my page for doodles and junk.

    i love mmos, rpgs, and action/adventure games

    right now im playing league of legends, aion, and gonna buy DMC soon but waiting on funds icon_razz.gif


    yeah DMC looks awesome